Huuto.net - tuote ei vastaa kuvausta. Mielipiteitä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielipiteitä, kiitos!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mielipiteitä, kiitos!!!

Vieras
Jos ostat vaatteen huuto.netistä ja siinä on esimerkiksi tahra mistä myyjä ei ole maininnut niin riittääkö teille tosiaan korvaukseksi se, että myyjä saa neutraalin/negan palautteen?

Itse otan AINA ensin yhteyttä myyjään ja sitten jos tämä ei tuota tulosta niin laitan neutr./negan.
Olen sitä mieltä, että se mielipaha ei häviä negaa antamalla? Se on sitten tosiaan eri juttu jos myyjä ei suostu korvaamaan tms.

Mulla on käynyt muutaman kerran niin, että myymässäni vaatteessa on ollut tahra ja olen saanut neutraalin. Olen tarjonnut korvausta, mutta se ei kelpaa. Toki mä ymmärrän, että ns. epärehelliset myyjät (joihin siis eräiden mielestä kuulun...HEH HEH) saa ansaitsemansa palautteen, viis siitä, että vaate on paska... :( Sitähän on auttamatta epärehellinen, jos yhdessä sadasta vaatteesta on haalea tahra - sehän on selvä se.

Eli miten teidän mielestä pitää toimia?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos siinä vaatteessa on tahra ja sä et siitä ole ilmoituksessasi ilmoittanut, niin tottakai siitä negan antaisin...tietäisivät muutkin varoa.

Oletko kuullut inhimmillisestä virheestä?

No eiköhän sun kuuluisi katsoa se vaate myyntiin laittaessasi, että onko puhdas vai tahrainen?

Jos tuote ei vastaisi kuvausta, vaatisin purkamaan kaupat jos mahdollista.
Tosin huusin kerran yhden lampun joka ei vastannut kuvaustaan mutta kun postimaksut oli niin korkeat, en viitsinyt palauttakaan. En antanut palautetta sillä se ei ollut huijausmielessä tehty, vaan pistin uudella kuvalla lampun myyntiin ja uusi omistaja oli tyytyväinen. :)

Mä oon ostellu paljo huutiksesta ja yllättävän monessa on ollut moittimista. Likaa tai peräti rikki oleva tavara. Otan yhteyttä myyjään niinkuin hyviin tapaoihin tosiaan kuuluu ja tähän mennessä yhtä lukuunottamatta ovat palauttaneet esim puolet tai lian tms suuruudesta riippuen koko kauppasumman.
Pointtina siis se että spua ensin ja sit vasta negaa kehiin jos ei onnistu.

keljuttaa sun puolesta toi että ei suostunu ottaan korvausta vaan pitää antaa nega. Saikohan se siitä jotain tyydytystä? :headwall:

Itse olen tehnyt yli 400 kauppaan puolin ja toisin eikä ole ollut ongelmaa. Siis jos on ollut joskus jotain huomautettavaa niin olen saanut siitä sähköpostia ja asia on sovittu niin. Tosin en muista kuin yhden tällisen jutun ja siinä oli kyse lapsen kauluspaidan napista, joka olikin huonosti kiinni. En huomannut sitä, koska se oli meidän pojalle pieni (huusin sen itse) ja laitoin vain myyntiin takaisin. Tahrat toki tsekkasin, mutta en sitä nappijuttua huomannut kun en niitä tietenkään availlut sitten.

Itse olen joskus ottanut yhteyttä myyjään, jos ei ole vastannut kuvausta ja aina on saatu sovittua.

Mutta nyt juuri huusin yhden paidan tytölle ja sen hihassa oli pieni musta tahra. Päätin kuitenkin antaa asian olla. Ei ollut puhtia alkaa naputtamaan asiasta ja paita toimii kuitenkin ihan täysin kuten pitää ja vastasi muuten kuvausta. Enkuitenkaan anna lainkaan palautetta tuosta kaupasta.

Mä olen tosiaan sitä mieltä, että ensin otetaan yhteyttä myyjään ja sen jälkeen annetaan niitä miinusmerkkisiä palautteita?!
Jos myyjä korvaa tuotteen hinnan ja ostaja silti saa tuotteen ilmaiseksi niin kyllä tästä vois jo positiivisen antaa!!!!!!!

Mä sain just tänään neutraalin, kun yhdessä paidassa oli ollut tahra jota en ollut huomannut. Katsoin paidan suorassa päivänvalossa, mutta huomaamatta on jäänyt... jostain syystä.
Olen tarjonnut korvausta, juuri vastausta odotan.

Mä toimin kanssa niin, että odotan ensisijaisesti yhteydenottoa suoraan s.postiini ennen noita miinusmerkkisiä palautteita. Ja vaikka tätä asiaa meklarinviestissä erityisesti pyydän, jotkut ei vaan viitsi. Sitä en sitten tiedä, että miksi.

Mulle sattui yksi tosi outo tapaus kun myin huutiksessa Vendin T-paidan. Paidassa ei ollut sivusaumassa ulkopuolella Vendin merkkiä mutta pesulapussa kuitenkin. Ostaja väitti paitaa kivenkovaan Tallinnasta ostetuksi piraatiksi ja antoi neutraalin. Ja ihan on Suomesta (Tarjoustalosta) ostettu paita.

Yhteistyössä