Huuto.netin sisustuspaketeista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sisustaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sisustaja"

Vieras
Ollaan juuri muutettu uuteen kotiin ja olisi kiva saada jotain kivaa sisustustavaraa. Etsin itseä miellyttäviä sisustuspaketteja, mitä mieltä olette näiden hinta-laatusuhteesta?

Maalaisromanttinen sisustuspaketti 11.00 € - Sisustuspaketit - Koti - Huuto.net (avoin)

* Ihana romanttinen KASVAVA SISUSTUSPAKETTI * EI HV!!! 4.00 € - Sisustuspaketit - Koti - Huuto.net (avoin)

<3 Romanttinen sisustuspaketti <3 17.00 &euro; - Sisustuspaketit - Koti - Huuto.net (avoin)

Tässä nyt muutama kiva mitä sattui ensin silmään. Mitä mieltä ootte? Voi linkittää lisää mielellään edullisia paketteja jos löytyy. kiitos :)

Mä en kyllä löytänyt näistä romuista mitään "romanttista", mutta voihan sitä joku haluta kotiinsa ripotella vaikka tuommoistakin tavaraa kaunistukseksi. Itselleni esittelemäsi kamat olisivat tosin lähinnä kauhistus.

Mä on vähän sitä mieltä, että sisustus pitäis aloittaa jostain SUUREMMASTA, jonka mukaan sitte sitä pikkuhilperööriä/tai sitte myöhemmin, kun taas raaskii sitä pienempää...

Tolla rahalla sais jonkun ison NÄYTTÄVÄN jutun, eikä mitään pikkusälää.
Sori.

Ihan kivoja, mutta pieniä.

Mä tykkään itekin pienistä tavaroista, jos ne on ryhmitelty kivasti, (esim on minikokoinen vitriini vanhoille tavaroille/nuken astioille), mutta ei ne riitä.

Taulu.
Peili.
Iso kulho tai maljakko.
Iso kukkaruukku tai koristeruukku.
Pikkupöytä
Jalallinen lamppu pöydälle.
Kunnon seinäkello
Jne jne.

• Tykkää
Reactions: HEI!
Samaa mieltä Foortin kanssa.

Aika sekalaista romua paketeissa. Mikä ei sinänsä haittaa, mutta paljon roskaa näkyi olevan mukana, eikä noita voi kaikkia ainakaan kerralla laittaa esille.

Yhteistyössä