Huuto.netissä HALPOJA hiustenpidennyksiä - kokemuksia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kynittypää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla on tuommoiset.
Tammikuun lopulla tilasin muistaakseni, ja kahdesti olen hoitavalla värillä värjännyt(vaaleasta tummaksi).

Nyt on kyllä semmoista kuivaa hamppua, että pitää hoitsikkakäsitellä usein, minun käytössäni tuohon aikaan on tosin mahtunut kuumakäsittelyä suht paljon myös ilman hoitotuotteita. Eli jos meinaat tuommoisia yli vuoden ajan käytettäväksi, hoida alusta lähtien kunnon tuotteilla niitä, minä en tajunnut. :) Ja tietysti vältä värjäilyä turhaan.

Ihan on kuitenkin minullakin vielä käyttökelpoiset kun harjailee välillä. (http://4.bp.blogspot.com/-Ob4rytqWvm0/TgsXEeDgN9I/AAAAAAAAFpk/LG5pXx-C8W8/s1600/270620111726.jpg tuossa näkyy kuo kuivunut hamppumaisuus) Oma hius on peikkomainen myös, joten tuo hamppumaisuus sinänsä käy siis, sileähiuksisella ei näyttäis hyvältä.

Pieni miinus löytyy klipseistä, joita itselläni on hajonnut jo kaksi. Tuossa päkissä tosin tulee muutama varaklipsi mukana.

Viimeksi muokattu:
miten lyhyisiin hiuksiin olette noita clipsejä käyttäneet? itselläni on tosi lyhyet kerroksittain leikatut hiukset, enintään 10cm on pituutta, kannattaako vaan kasvattaa vai pysyisköhän nuo clipsit..?

Mulla alkoi pää kaljuuntua klipseistä. Tuli kaljuja läikkiä takaraivolle ja ohimoille. Otin aina yöksi pois, vaihtelin välillä paikkaa... Mutta niin kävi. Onneksi tukka alkoi kasvaa takaisin, hitaasti mutta kuitenkin.

Yhteistyössä