Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Täällä niin moni tuntuu sitä käyttävän, niin antakaas ihan tuoreelle myyjälle/ostajalle vinkkejä sitä varten, ihan mitä tahansa.
Onko huono homma jos otan kuvat kamerakännyllä, vai onko parempi että kuvat on otettu digikameralla eli siis vaikuttaako kuvan laatu mitenkään..?
Miten monta voimassaolopäivää yleensä laitatte ja miksi?
Oonko ainoa joka vieroksuu paketteja..? En siis ajatellut itse niitä laittaa enkä itse niitä ostaisi. Vai onko paketit hyvä ja kätevä juttu?
Parempi kännykkäkuvat kuin ei kuvaa ollenkaan

. Ja kyllä kuvanlaatu vaikuttaa kanssa, että olisi värit jne suht oikeat. Jos vaatetta kuvaa niin taustalle jotain yksiväristä .
Mä käytän yleensä 5-7 pv... Lyhyemmissä voipi käydä niin, ettei kovin moni sitä ilmoa sitten ehdi huomaamaan ja itse en ainakaan jaksa kytätä maksimiajan kohteita olenkaan... Kokeilemalla löytyy se oma sopiva aika.
Ei paketitkaan mikään paha juttu ole, jos siis vaatepaketeista on kyse. Niissä vaan kannattaa panostaa joko yhteen kokoon tai kahteen esim. 74cm tai 74-80cm, eikä mitään 62-110cm sellasia ei kukaan jaksa... ellei sitten ole joka koolle käyttäjää

.
Ei kenkiä vaatepaketteihin, kun jalan koot vaihtelee, mielummin sitten kenkäpaketit erikseen.
Hyvät kuvaukset ja mittoja tarpeen vaatiessa, edes " vastaa 86senttistä verrattuna 86senttiseen vaikka kokolappu näyttää 110cm".
Eikä mieluusti isoja paketteja tyyliin 50paria samankokoisia housuja ja 112 samankokoista paitaa 300samankokoista sukkaa jne...
Ja yks toooosi tärkee juttu
postikulut jo ilmoitukseen ettei tarvii kysellä
Kannattaa katsella muiden myynti-ilmoituksia hyviä ja huonoja ja etsiä niistä vinkkejä =)