huuto.netistä taas kysymys!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
voitin viime viikon lopulla huudon ja sain siitä tiedon sähköpostiini, mutta niissä tiedoissa ei ole myyjän pankkitilinumeroa. Ylensä tälläisissä tapauksissa olen saanut myyjältä sähköpostia jossa antaa tilinumeronsa.
Tässä tapauksessa vielä niin, että kirjoitin myyjälle erikseen sähköpostia kun kysyin että kävisikö jos hakisin tuotteen ettei tarttis postittaa kun asutaan lähellä. En ole saanut vastausta ja meinasin sitten maksaa postimaksuineen kun huomasin ettei ole tilinumeroa johon maksaa!! :O

Ja voit laittaa uudestaan sähköpostiakin jossa kysyt tilinumeroa. Itse aina ostajana kysyn heti huudon sulkeuduttua tilinumeroa, jos ei sitä ole meklarinviestissä. Itse myyjänä käytän vakioviestiä jossa on tilinumero.

Laita uudestaan viestiä, sillä joskus viestit eivät vaan tule perille ja jos viestejä tulee paljon, niin joku saattaa jäädä huomaamatta. Reilusti vaan muistutusta peliin. Jos vastausta vieläkään ei kuulu, niin laita tekstaria tai soita.

Sellaiset ihmiset raivostuttaa, jotka käyttävät näitä ilmaisia sähköpostitilejä, jotka ei ole kytketty Outlookiin tai vastaavaan. Sitten käy katsomassa kerran viikossa postilaatikon, jos sattuvat muistamaan. Eihän niihin saa yhteyttä millään.

Yhteistyössä