Huutonet asiaa.... :-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *-*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

*-*

Vieras
mitä tehdä omituisen myyjän kanssa? Ensin väitti että suoritus näkyi hänen tilillään viikko maksun jälkeen. Ilmoitti laittavansa postiin, ei kuulunut näkynyt. Kysyin asiaa, oli unohtanut postittaa ja lupasi viedä postiin. Meni pari viikkoa,ei vastannut sähköposteihin yms eikä tuotetta tullut postissa. Lopulta vastasi lähettäneensä tuotteen ja että posti on varmaan hukannu paketin!!!! Käskin hänen tehdä reklamaation, lupasi tehdä. Siitä on nyt jo 1kk ei mitään ole kuulunut eikä vastaa viesteihin. Mistä tiedän että onko tehnyt reklamaatiota? En usko että edes on postittanut koko tuotetta!!!!!!!!! Ja jos niin onkin käynyt että posti on hukannut paketin niin menetinkö rahani nyt?

aina hälytyskellot alkavat väkisinkin soimaan päässä jos vähänkin outo myyjä eikä tavaraa kuulu... Toivottavasti saat rahat takaisin tai jos lähetetty niin tulisi perille.

Posti ON hukannut mun paketin, tässä nyt kuukausi ollaan odoteltu. Tosin mulla ei ollut yhtä ymmärtäväistä ostajaa, se kiukkuili koko ajan niin peruin kaupat ja palautin rahat, en jaksanut kuunnella häntä.

STN Itella, ihme touhua |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja huudattaja:
jos kyse on pienestä summasta, ei juuri mitään ole tehtävissä.

Ihme juttuja porukka täällä laukoo totuuksina! :o

Vaikka kyse olisi eurosta, kannattaa rikosilmoitus tehdä PERIAATTEESTA.
Pienistä puroista kasvaa iso virta!

Laita myyjälle s-postia ja txtviestiä, että jollei rahat tai tuote ole sinulla xx.xx päivään mennessä, teet rikosilmoituksen ja sitten TEET myös!

Kaupanhinta oli 20?. Katsoin kyllä ensin hänen saamat palautteet ja oli ok. Nyt on saanut palautteita hitaasta toimituksesta ja siitä ettei vastaa viesteihin..... mut on ihan ok palautteitakin tullut

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mistä tiedän onko oikeasti tehnyt reklamaation postille?

Et kai mistään, mä oon tehnyt kirjallisena mut mitään ei oo kuulunut. Ja vissiin parikymppiä on maksimi mitä posti korvaa hukkuneista lähetyksistä.

En mä tajua miten ne voi jumalauta hukata ison paketin :kieh: Nyt joku Itellan työntekijä tyytyväisenä istuu himassa ja katselee mun leffoja ja kuuntelee mun musaa |O

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mistä tiedän onko oikeasti tehnyt reklamaation postille?

Et kai mistään, mä oon tehnyt kirjallisena mut mitään ei oo kuulunut. Ja vissiin parikymppiä on maksimi mitä posti korvaa hukkuneista lähetyksistä.

En mä tajua miten ne voi jumalauta hukata ison paketin :kieh: Nyt joku Itellan työntekijä tyytyväisenä istuu himassa ja katselee mun leffoja ja kuuntelee mun musaa |O

JOs hän olisi tehnyt reklamaation, niin sinulle tulisi välittömästi sen jälkeen tiedustelu, oletko saanut paketin.

Yhteistyössä