Huutonet ja äitiyspakkaus vuodelta 1985

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuten sanoinkin, pakkauksen valkoiset vaatteet ovat osin kellastuneet. Myös pakkauslaatikko on tahrainen, enkä kyllä sitä lähtisi myymään. Toki täydellinen ja hyväkuntoinen pakkaus olisi hieno, mutta sitä ei nyt ole tarjolla vaihtoehtona.

no mua ei haittaisi kellastuneet vaatteet, haluisin et nekin ois mukana. En ostais käyttöön. Voihan se joka ei niitä kellastuneita kuteita tahdo, heittää ne itse roskiin?

Kyseessä ei kuitenkaan ole antiikki vaan käyttövaate.

Toki näkökulmasi on hyvä, mutta tässä tapauksessa se ei ole (enää) mahdollinen.

Alkuperäinen kirjoittaja **:
niin ja laatikonkin haluisin vaikka siinä ois mitä paskaa mut oon ehkä sit vähän erikoinen... En tiiä?

Alkuperäinen kirjoittaja sama myyjä:

niin ja laatikonkin haluisin vaikka siinä ois mitä paskaa mut oon ehkä sit vähän erikoinen... En tiiä?

Alkuperäinen kirjoittaja sama myyjä:

Huutiksessa hinnat on kuitenkin ihan toiset... En halua luopua uudenveroisesta merkkibodystä 50c hintaan, kuten kirppiksellä pitäisi. Onneksi minulla on vakiasiakkaita, jotka maksavat hyvän hinnan hyvistä vaatteista. Tuosta 85-vuodesta en tiedä. Luulisi, että kävisi kaupaksi parilla kympillä.

quote="mä"]ostin 85 vuoden uudenveroisen makuupussin kirppikseltä just 1?[/quote]

mutta itse myyn vain puhtaita ja käyttökelpoisia tuotteita. Ei siis tullut mieleenkään, että joku haluaisi laatikon sisällön sellaisenaan pesemättömänä. Ja luulen, että menekki on parempi puhtaille vaatteille. Kyllä voin pistää laatikon talteen, jos mahdollinen ostaja sen myös haluaisi.
anteeks jos menee jankkaamiseks :D mut miks ostaja ite ei sais päättää käyttötarkoitusta? Kun sanoit että kyseessä on käyttövaate?

En kyllä ostotarjouksia ole toivonutkaan. Sen sijaan hinta-arviota tuotteille kylläkin, kun en osaa arvioida millä hinnalla käyvät kaupaksi. Ja käyvätkö siis ollenkaan. En viitsisi nähdä vaivaa ilmoitusten tekemisestä, jos tuloksena on vain muutama euro.

Siis mun mielestä tossa tosiaan paras vaihtoehto olisi pitää se vintillä vielä reilu 5 vuotta, ja sitten pistää jonnekin myyntiin "30-vuotislahjana"...
Ois tosi kiva ajatus itekin saada tuommonen syndelahja. Tosi erikoinen ainakin.
Tai sitten ennat ite jollekin kolmikymppiselle lahjaksi. Säästätpä lahjarahat :D

Yhteistyössä