huutonet ja kauppojen nopeus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhautunut!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhautunut!!!!

Vieras
myönnän, olen itse niin nopea että turhaudun herkästi muiden normaalitoimminnasta ja etenkin hitaudesta,MUTTA mikä mielestänne on siedettävä aikaa odotaa myyjän postitusta??

Kun mulla näkyy maksu vien samana tai viimestään seuraavana päivänä postiin.

Nyt kun itse olen jotain ostanut niin maksusta menee viikko, toistakin ennenkuin saan tavaran. Ja heti olen maksanut.

Nyt ootan tärkeää juttua ja maksu ollu myyjällä viime keskiviikkona muttei saanu vielä tänäänkään tavaraa postiin. Ei kuulemma oo tarpeeksi isoa lootaa. Hei haloo,niitähän voi haalia jo ennen huudon sulkeutumista kun kerran tietää jotain myyvänsä.

Mulla lukee tiedoissani, että postitaan 2-3 päivän sisällä siitä, kun maksu näkyy tililläni. Käytännössä yleensä menee se 1-2 päivää.

Itse olen kans nyt odottanut viikon postia. Myyjän tiedoissa tosin luki, että postittaa viikon sisällä maksun näkymisestä. Mielestäni se on tosi hidasta, vaikka onkin etukäteen ilmoitettu. Mutta siis hidas tapa toimia.

No minun mielestä myyjän tulisi postittaa 3-5pv kuluessa siitä kun on maksun saanut. 7pv on mun mielestä maksimi.

Itse myyjänä postitan samana tai seuraavana päivänä kun olen maksun saanut. Kieltämättä arsyttää kanssa nämä, jotka postittaa 10pv jälkeen.

Kysäse myyjältä. Minusta on myös kummallista tuon tarpeeksi ison lootan etsiminen. Itselläni tuli kyllä ongelma, kun vanha romu vauvatuote menikin yllättäen kaupaksi, ja kotona olevat pahvilootat eivät olleetkaan tarpeeksi isoja. Lähikaupasta löytyi !! Olisin teipannut ja yhdistänyt kaksi lootaa jos ei muuten olisi onnistunut.

Laita viestiä, että onko pahvilaatikko löytynyt, odottelisit jo kovasti ostamaasi tuotetta... Pyydä myös lähetystunnus, postipaketista sellaisen saa.

Jos tuotetta ei ala kuulua, ilmoita että otat yhteyttä ylläpitoon ja poliisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja kun enen ostoa viestiteltiin,niin heti aina vastas...nyt oon laittanut sille viestin ja vastaaminen kesti 4päivää ja vastaus oli ettei oo pahvilootaa.

Anna mä arvaan! Rahat on käytetty, eikä ole varaa maksaa postimaksuja ennen tilipäivää.

Kaikilla ei ole postia lähellä, ei siellä jatkuvasti hypätä. Samaten esim. lasten sairastaessa ei sinne postiin noin vaan ehdi. Sopivasta pankista kun maksaa, menee useita päiviä siihen, että rahat näkyy, viikonloput syö aikaa niin rahojen siirtymisestä kuin postittamisestakin, jos ei samantien sinne postiin ehdi.

Viikko on ihan kohtuullinen tai 10 päivääkin, jos nuo viikonloput siihen sopivasti osuu. Itse olen myynyt ainoastaan kirjeenä meniviä juttuja, joku lapsista voi vaikka sen käydä tiputtamassa tuohon vieressä olevaan postin keltaiseen lootaan, jos en itse jostain syystä pääse.

Yhteistyössä