V
vieras
Vieras
Ostin huutonetistä tuotteen. Sain sähköpostilla ilmoituksen, et tein korkeimman tarjouksen ja sen mukana oli myyjän vakioviesti sisältäen tilitiedot yms. Myyjä pyysi ilmoittamaan, kun olen maksanut. Maksoin heti ja laitoin viestin, että olen maksanut. Tämä tapahtui viime viikolla. En ole saanut myyjältä minkäänlaista kuittausta ja nyt mietin, et onkohan edes huomannut kohteensa sulkeutuneen ja mun maksaneen.
Te, jotka käytettä tätä vakioviestiä, niin vastaatteko jotain ostajalle kun hän ilmoittaa maksaneensa? Mikähän niissä on yleensä käytäntö? Itse vastaisin vähintään ok tm, että ostaja tietäisi mun saaneen hänen viestinsä, mut miten te muut toimisitte? Ostajan kannalta on vähän ikävää kun ei yhtään tiedä koska tuote tulee tai tuleeko ollenkaan.
Te, jotka käytettä tätä vakioviestiä, niin vastaatteko jotain ostajalle kun hän ilmoittaa maksaneensa? Mikähän niissä on yleensä käytäntö? Itse vastaisin vähintään ok tm, että ostaja tietäisi mun saaneen hänen viestinsä, mut miten te muut toimisitte? Ostajan kannalta on vähän ikävää kun ei yhtään tiedä koska tuote tulee tai tuleeko ollenkaan.