V
"vieras"
Vieras
Tai siis en tiedä onko tämä häiriköintiä vai ei. Hän osti 2010 heinäkuussa minulta sellaisen 2e maksavan kohteen ja molemmin puolin annettiin kiitettävät palautteet ja minä olin se myyjä. Sitten hän alkoi viime talvena pommittaa gmailiani yksityiskeskustelupyynnöillä lähes päivittäin ja usein yli kymmenen kertaa päivässä. Näitä hänen pyyntöjään keskustella hänen kanssaan tulee aivan jatkuvasti ja ei mitään emaileja tms. vaan näitä pyyntöjä. Nyt ne alkaneet rassata ja mieskin jo ihmettelee mikä mies noita laittaa ja mistä on kyse. En ole vastannut noihin ja aluksi ajattelin sen lopettavan kun en vastaa, mutta tätä on kestänyt pian jo vuoden!!!!! Niitä pyyntöjä tulee siltä yötä päivää kun vain olen koneella. Eikö tuokin ole jo sairasta vai kuvittelenko?
Kyseessä on mitä ilmeisimmin vanhempi mieshenkilö. Silloin heinäkuussa 2010 häneltä saamani viestit myyntitapahtumaan liittyen oli aika kummallisia tyyliin "halitulivei, Matti se huudosta voiton vei" jne.
Mitäpä tässä tekisi? Annanko vaan laittaa niitä keskustelupyyntöjä ja odotan, että lopettaa joskus...?
Ja just nyt oli taas tullut keskustelupyyntö.... Tämähän on vähän kuin roskapostia.
Kyseessä on mitä ilmeisimmin vanhempi mieshenkilö. Silloin heinäkuussa 2010 häneltä saamani viestit myyntitapahtumaan liittyen oli aika kummallisia tyyliin "halitulivei, Matti se huudosta voiton vei" jne.
Mitäpä tässä tekisi? Annanko vaan laittaa niitä keskustelupyyntöjä ja odotan, että lopettaa joskus...?
Ja just nyt oli taas tullut keskustelupyyntö.... Tämähän on vähän kuin roskapostia.