Huutonetin last.vaatteiden hinta-laatusuhdetta kauhistelevat, meenkä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänkevät:
Mä haluaisin ostaa e-baysta,en vaan osaa englantia :ashamed: Miten siellä maksetaan?
Siellä olis kaikkea kivaa :p

siellä maksetaan PayPalilla eli periaatteessa Visan kautta (tai sitten voit siirtää luottokortilla rahaa sinne PayPal-tilille). Käytössä on myös ulkomaanrahasiirrolla, en muista oikeaa nimeä, mutta on käytännössä vähän hankala ja harva myyjä käyttää sitä.

Saisitko ketään englannintaitoista neuvomaan sua, kun siellä on teksti sellaista "kapula"kieltä, että tarttee kyllä osata sellaisia vieraampiakin sanoja.

Alkuperäinen kirjoittaja shoppaaja:
Kävin heti katsomassa ebayssa, jossa en ollut ennen käynyt. Heti tuli ongelma, eli kokonumerot, miten ne vastaa meidän kokoja. Mikä on koko 86 ja mikä 104-110?

Koot menevät ikäkuukausien mukaan eli 12-18 kk tai 18-24 kk jne.

Alkuperäinen kirjoittaja shoppaaja:
Kävin heti katsomassa ebayssa, jossa en ollut ennen käynyt. Heti tuli ongelma, eli kokonumerot, miten ne vastaa meidän kokoja. Mikä on koko 86 ja mikä 104-110?

Minkä maan eBayssä kävit? Jos käyt brittien, koot ilmoitetaan vuosina. 86 vastaa suunnilleen 2 v (pienemmät koot kuin meillä ja 104-kokoa käyttävä poikani käyttää 4 v:n kokoa, vaikka onkin vasta 3.

Jaa. No mulla on huutiksessa paljon lastenvaatetta ja -tarviketta myynnissä hyvin alhaisilla lähtöhinnoilla ja kaikki ilman hintavarausta. Siltikin huudot kohoavat hyvin korkeiksi. Myyjänä olen tietenkin ihan tyytyväinen mutta kyllä ihmetyttää että kuinka paljon monet ovat valmiita maksamaan käytetyistä vaatteista.

Mulla on huutiksessa myynnissä paljon, hyväkuntoista ja siistiä vaatetta, nolla lähtöhinnalla tai muutama euro (esim. vaatepaketti sisä ja ulkovaatetta noin 20 kpl:ta lähtö 5e) ja ei hintavarausta.
Postiivisiä palautteita olen saanut noin kolme sataa kappaletta.
Halvalla joku saa koska huutoja ei ole eikä tule, mä en tiedä missä vika.
Kaikista on tarkka kuvaus ja hyvät isot kuvat mut silti ei

Alkuperäinen kirjoittaja pumppernikkeli:
No huutonetistäkin saa halvalla ainakin jos huutaa multa. En osaa rahastaa käytetyillä vaatteilla ja ihmiset kai luulee että myyn sekundaa kun lähtöhinta aina 0? ilman hintavarausta ja pienillä kprptuksilla.
Nytkin myin just burberryn tosin kahdella lapsella olleen mutta hyväkuntoisen t-paidan 1? jollekkin onnelliselle. No jostain syystä samat huutajat ilmestyykin usein uudestaan kohteisiini ja mitään ei yleensä tarvitse kaupata kahteen kertaan.
Itsekkin olen muuten joskus tehnyt tosi hyviä löytöjä joissa lähtöhinta on ollut alhaalla joten en tiedä miksei halpa myy :/

Hvyien kauppojen toivossa tiedustelen, millä nimellä olet huuto.netissä? Linkitä vaikka kohteesi jos sulla on nyt jotain myynnissä. Kiitti.

Bongasin kerran huutiksessa Jonathanin uudet haalarit 45e pyynti. Edellisellä viikolla oli vastaavat haalarit olleet tarjouksessa Jesperissä 30e .
On se kumma miten alennusmyyntien jälkeen ilmestyy noita uusia vaatteita myyntiin ?

Täällä kans ebay:n kannataja :) juuri ostin itselleni uuden ihanan äitiysmekon hääpuvuksi 13e, vauvalle vaaleanpunaisen nasu toppapuvun 7e ja kahdet potkarit 3,5e. Kaikki uusia,laput kiinni ja sis. pk.

Yhteistyössä