Mä haluaisin ostaa e-baysta,en vaan osaa englantia :ashamed: Miten siellä maksetaan?
Siellä olis kaikkea kivaa
Siellä olis kaikkea kivaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänkevät:Mä haluaisin ostaa e-baysta,en vaan osaa englantia :ashamed: Miten siellä maksetaan?
Siellä olis kaikkea kivaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja shoppaaja:Kävin heti katsomassa ebayssa, jossa en ollut ennen käynyt. Heti tuli ongelma, eli kokonumerot, miten ne vastaa meidän kokoja. Mikä on koko 86 ja mikä 104-110?
Alkuperäinen kirjoittaja shoppaaja:Kävin heti katsomassa ebayssa, jossa en ollut ennen käynyt. Heti tuli ongelma, eli kokonumerot, miten ne vastaa meidän kokoja. Mikä on koko 86 ja mikä 104-110?
Alkuperäinen kirjoittaja pumppernikkeli:No huutonetistäkin saa halvalla ainakin jos huutaa multa. En osaa rahastaa käytetyillä vaatteilla ja ihmiset kai luulee että myyn sekundaa kun lähtöhinta aina 0? ilman hintavarausta ja pienillä kprptuksilla.
Nytkin myin just burberryn tosin kahdella lapsella olleen mutta hyväkuntoisen t-paidan 1? jollekkin onnelliselle. No jostain syystä samat huutajat ilmestyykin usein uudestaan kohteisiini ja mitään ei yleensä tarvitse kaupata kahteen kertaan.
Itsekkin olen muuten joskus tehnyt tosi hyviä löytöjä joissa lähtöhinta on ollut alhaalla joten en tiedä miksei halpa myy :/