Huuuuh! Kuka on suosikkisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Glorinha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Brian Austin Green on nykyään aika :p mut ehkä silti kuitenkin Ryan Philippe. :p :p :p (Vaikka se näyttääkin mun exältä... )

Tuo Ryan on kyllä myös :p
Onhan itseasiassa nuo kaikki. Tai siis yhtään silmää miellyttämätöntä ei näkynyt.

Kyllä miehenä lämmittää, et naisten maku on todella laaja. Samasta miehestä voi joku sanoa, että hyi ällötys ja joku toinen, et aivan ihana. Miesten arvostellessa naisia tällaisia 50-50 tilanteita tulee todella harvoin.

Alkuperäinen kirjoittaja pera:
Kyllä miehenä lämmittää, et naisten maku on todella laaja. Samasta miehestä voi joku sanoa, että hyi ällötys ja joku toinen, et aivan ihana. Miesten arvostellessa naisia tällaisia 50-50 tilanteita tulee todella harvoin.

Voi myös ihan yhdenkin naisen maku olla laaja. :laugh: Mulle meinaan kelpais niin Hynynen kun tuo Ryan Philippekin. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja kelpais...:
Alkuperäinen kirjoittaja pera:

Voi myös ihan yhdenkin naisen maku olla laaja. :laugh: Mulle meinaan kelpais niin Hynynen kun tuo Ryan Philippekin. :laugh:

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:
No onhan tuo Ronaldo aikalailla hyvänäkönen niinku muut pallistitkin,kropat kondiksessa :p

Mut leikkaisvat hiuksensa niin ois ehkä täällä yks pallon seuraaja lisää... :p

No Becksin oisin valinnut mut eipä ollut mukana täs listassa,sillä on aina tukka hyvin :D

Mutta ku Becksikin alko mun silmiin näyttää heti paremmalta ku se leikkas kuontalonsa. :p :D En kyllä tiedä, millaset sillä nyt on...

Yhteistyössä