Huvittaa tää naisten hypetys äitienpäivästä mm blogeissa :D!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "VIERAS"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"VIERAS"

Vieras
"Sain nukkua pitkään!"
"Mies teki ruuan!"
"Risto lähti lasten kanssa puistoon!"

IHANAA! IHANAA!

Siis kyllä meidän Pertsa on maailman paras isä!

:D

Loput päivät vuodesta voikin sitten öykkäröidä miten lystää, kun yhtenä päivänä vuodesta palvellaan sitä mammaa...:D

Minusta tuossa ei ole mitään outoa, ihmeellistä tai erikoista. Meillä mies hoitaa lasta joka päivä, tekee ruuan joka päivä ja nousee lähes aina lasten kanssa ennen mua :heart:.

Jäänä ajatella, että joillekin se on sitä luxusta, jota tapahtuu NIIN harvoin, että sitä tarvii erikseen blogissa ja facessa hehkuttaa.

[QUOTE="VIERAS";23735916]"Sain nukkua pitkään!"
"Mies teki ruuan!"
"Risto lähti lasten kanssa puistoon!"

IHANAA! IHANAA!

Siis kyllä meidän Pertsa on maailman paras isä!

:D

Loput päivät vuodesta voikin sitten öykkäröidä miten lystää, kun yhtenä päivänä vuodesta palvellaan sitä mammaa...:D

Minusta tuossa ei ole mitään outoa, ihmeellistä tai erikoista. Meillä mies hoitaa lasta joka päivä, tekee ruuan joka päivä ja nousee lähes aina lasten kanssa ennen mua :heart:.

Jäänä ajatella, että joillekin se on sitä luxusta, jota tapahtuu NIIN harvoin, että sitä tarvii erikseen blogissa ja facessa hehkuttaa.[/QUOTE]

Ihanaa, että sulla on tuollainen mies. Meillä mies lähtee aamulla töihin.

Mun mies on ihana puoliso ja isä vuoden jokaisena päivänä. Ja silti nautin myös äitienpäivänä hänestä ja hänen antamastaan huomiosta ja lahjasta :) Ja myös muiden hyvä mieli saa aikaan minulle hyvän mielen, ei sellaista ajatusta kuin sinulla, ap.

[QUOTE="VIERAS";23735930]No niin meilläkin, tosin tekee vuorotyötä =).[/QUOTE]

Meillä se rassu lähtee just joskus 7 aikaan ja tulee sitten illalla, niin ei siinä ehdi muuta tekemään. Siks nää äitienpäivät on mulle tärkeitä, saa hetkeks hengähtää ja antaa miehen tehdä :)
Mut siten taas vuoden jaksaa ;)

Mun mies on ihana puoliso ja isä vuoden jokaisena päivänä. Ja silti nautin myös äitienpäivänä hänestä ja hänen antamastaan huomiosta ja lahjasta :) Ja myös muiden hyvä mieli saa aikaan minulle hyvän mielen, ei sellaista ajatusta kuin sinulla, ap.

Juuri näin. Enkä ole kiittämätön paska vaan joka päivä muistan miten mahtava mies mulla on ja usein siitä kiitänkin.

[QUOTE="VIERAS";23735964]Tasa-arvoinen vanhempi hän on. Yhtälailla ollut tekemässä lapsia kuin m inäkin. Mikä ihme käsitys se on, että naisen pitää tehdä kaikki ja jos mies tekee, se on vain plussaa, arjen luksusta...? :o[/QUOTE]

Sinähän puhuit äitienpäivä-hypetyksestä?

Sinähän puhuit äitienpäivä-hypetyksestä?

Niin niin, naiset kilvan kehuskelevat keskustelusaiteilla ja blogeissa miten Jorkka toi kahvit sänkyyn kun on äitienpäivä ja pyöräilemäänkin Vesa lähti Pirjo-Liisan kanssa ihan oma-aloitteisesti.

Meillä nuo on ihan normaaleja, jokapäiväisiä asioita, ei mies tee niitä vain kerran vuodessa, siksi että on äitienpäivä!

Vähän samaa mieltä ap:n kanssa. Itse pidän blogia mutta en laittanut sinne äitienpäivästä mitään.
Meillä tuo miehen osallistuminen kasvatukseen, kodinhoitoon ym on niin arkista ettei sellaisesta voi hypettää yhden päivän edestä.
Ja tyytyväinen olen että tuollainen mies on ja siitä kiitän joka päivä tekemällä oman osani ja ilahduttamalla häntä eri tavoin.

Kai siitä huomiosta saa nauttia, vaikka sitä saisi useammin kuin kerran vuodessa. Kyllä minusta ainakin oli kiva saada kukkia ja mennä ulos syömään myös äitienpäivänä, vaikka teemmekin niin suht usein. En mä ajattele niin, että juhlapäivänä pitäisi keksiä jotain sellaista, mitä arkena ei koskaan tehdä, kyllä loppuisi mielikuvitus aika äkkiä.
Tuskin ne kaikki hehkuttajatkaan sitä meinas, että se nyt oli ainoa päivä vuodessa kun "pertsa" hoitaa lapsia.

Jaa-a. Taidan olla noita hehkuttajia. Noin arkisin me hoidetaan kotia ja lapsia yhdessä, tasavahvasti, molemmat ollaan töissäkin. Mutta sunnuntaina mä sain vaan lonnia. Mies teki kaiken. Siis ihan kaiken. Ajoi mut pois kun meinasin pöydän pyyhkiä lasten ruokailun jäljiltä- Päivä kotona, ilman mitään tekemistä, illallakin kaatoi mulle vaan lasin viiniä ja pasitti ulos lukemaan kun itse sillä välin pisti lapsoset kylpyyn, hoiti iltapalat ja pisti nukkumaan, mä kävin vain hyvänyön pusut antamassa.

Minusta on ihan ihana hehkuttaa siis puolisoani!!

[QUOTE="VIERAS";23735978]Niin niin, naiset kilvan kehuskelevat keskustelusaiteilla ja blogeissa miten Jorkka toi kahvit sänkyyn kun on äitienpäivä ja pyöräilemäänkin Vesa lähti Pirjo-Liisan kanssa ihan oma-aloitteisesti.

Meillä nuo on ihan normaaleja, jokapäiväisiä asioita, ei mies tee niitä vain kerran vuodessa, siksi että on äitienpäivä![/QUOTE]

Niin, he puhuivat äitienpäivästä?

(En tiedä, kuinka monen bloggaajan mies on tuollainen vain yhtenä päivänä vuodessa, mutta oletus varmaan on ettei monikaan työssäkäyvä mies tuo aamupaloja sänkyyn tai vie vaikka lapsia puistoon keskellä päivää.)

Meillä mies nousi pojan kanssa aamulla 5.45 ylös ja minä sain nukkua pitkään. Aamupala oli valmiina, ihana kortti ja lahja ja mies vei minut ravintolaan syömään; ensimmäinen äitienpäivä niin oli todellakin ihanaa.
Meillä mies on yks.yrittäjä, lähtee joka aamu ennen klo7 töihin ja työpäivät venyy helposti 18h/vrk, eikä vapaata ole välttämättä edes joka viikko. Niin todellakin arvostan hänen äitienpäivä hypetystään, samoin kuin mies arvostaa isänpäivänä minun.
Ja vaikka me "hypetetään" merkkipäivinä niin osaamme silti arvostaa, nähdä vaivaa toista kohtaan ja kiittää toisiamme myös siinä arjessa, ne asiat kun ei sulje toisiaan pois.

Jaa-a. Taidan olla noita hehkuttajia. Noin arkisin me hoidetaan kotia ja lapsia yhdessä, tasavahvasti, molemmat ollaan töissäkin. Mutta sunnuntaina mä sain vaan lonnia. Mies teki kaiken. Siis ihan kaiken. Ajoi mut pois kun meinasin pöydän pyyhkiä lasten ruokailun jäljiltä- Päivä kotona, ilman mitään tekemistä, illallakin kaatoi mulle vaan lasin viiniä ja pasitti ulos lukemaan kun itse sillä välin pisti lapsoset kylpyyn, hoiti iltapalat ja pisti nukkumaan, mä kävin vain hyvänyön pusut antamassa.

Minusta on ihan ihana hehkuttaa siis puolisoani!!

Niin siis jatkan että onhan sillä vissi ero arkeen, jolloin minäkin osallistun askareisiin. Äitienpäivä "lahja" mieheltäni oli se että ei tarvinnut arkisia askareita ja pakollisia kuviota hoitaa LAINKAAN.

Mitä pahaa on hehkuttaa puolisoaa jos hän on mielestäsi tehnyt jotain ihanaa sinulle? Oikeasti? Oli e sitten mitä ikinä, me eletään erillaisia elämiä ja toisen arki voi olla toisen juhlaa. Hehkuttaahan moni sitä kun pääsee lomalle Thaimaaseen ja samaan aikaan monen monituinen ihminen elää siellä.