Huvittavaa tuolla odotuspuolella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huvittunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huvittunut

Vieras
Itseasiassa mua huvittaa monikin asia joten tässä hieman listaa:

- mammat tehneet innolla RISTIÄISKUTSUJA ennen kuin vauva edes syntynyt. Kasakaupalla koevedoksia. Siis mitä hittoa??? :o

- Kun jotain vähänkin pimpasta valuu tullaan se kertomaan palstalle ja kaikki arvuuttelee mitä se on.

- Jokainen supistus on ihan sika kipee. Mut silti kuitenkin kirjoitellaan palstalle. Kertoo jotain supistuksen voimasta ;)

- Kaikki lähettelee kilpaa supistustuulia toisilleen

niin ja yksii nimeltämainitsematon nikki tulee joka päivä monta kertaa päivässä raportoimaan miten upparit tekee kipeetä et josko nyt joko nyt. ja silti tulee muutaman tunnin päästä uudelleen "täällä vielä" :laugh:
Jep että ihan NIIN kipeitä olivat. Ei mulle tullut mieleenkään mihinkään kirjoitella kun mulla oli supistuksia..

mut joo. hyvät naurut taas tälle aamulle sain. tattis. jatkakaa samaa rataa. piristätte muiden päivää ;)

jaa, kyllä mä vielä suppareiden kanssa pelasin tietokoneella, kun odotettiin lapsenvahteja ja kaksi tuntia myöhemmin vauva olikin jo syntynyt. Joten kyllä todella kipeiden suppareiden kanssa voi koneella olla.

Ja muutenkin, anna toisten olla innoissaan, ei se sulta ole pois millään tavalla.

Mä en oikein ymmärrä ap:n kaltaisia ihmisiä. Jos olisin raskaana niin varmasti olisin tuollainen odottaja :D Kun esikoisen kohdalla varsinkin kaikki on uutta ja ihmeellistä ja se raskaus olisi niiiin iiiiihana juttu johon keskittyisi 100%.

Mulla supisteli kipeesti 4 päivää ennen ku synnärille lähdettiin ja siel jatku viel 2 päivää. En mä elämistä silti lopettanu; täyttelin keittiön kaappeja, palstailin, kokkasin, siivosin jos jaksoin jne.

Ei kai niit juttuja ole pakko lukea jos ne omaan ajatusmaailmaan sovi?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huvittavalta kuulostaa, lapsellista touhua. Mut ihmettelen eikö sulla itselläs oo muuta tekemistä kuin lukea niiden mammojen lässytysjuttuja?

satun itsekkin odottamaan toistani. ja halusin aikani kuluksi (lapsi katsoo piirrettyjä) lueskella noita juttuja. Koska olen kuullut että siellä hupaisa meininki

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Mulla supisteli kipeesti 4 päivää ennen ku synnärille lähdettiin ja siel jatku viel 2 päivää. En mä elämistä silti lopettanu; täyttelin keittiön kaappeja, palstailin, kokkasin, siivosin jos jaksoin jne.

saahan niitä lukea. saa hupia elämään

Alkuperäinen kirjoittaja ap:n kanssa samaa mieltä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:

saahan niitä lukea. saa hupia elämään

Mut kannattaisko se hupi jakaa sillä palstalla josta on kyse eikä täällä?

Yhteistyössä