Huvittavaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Mies on saunasta tultuaan lähtien ollut tuossa kylpytakki päällänsä ja nyt sit äsken käveli ympäriinsä ja lopulta tuli kysymään: "Missä on puhtaan pyykin kori?" Mie siihen, että no tuossahan se... bilispöydän alla, kuis ni?"
Mies: "Se on tyhjä?" Johon mie, että "Juu, tyhjä on."

Mies jatkaa kävelyään, ja mie sit kysymään, että mikä nyt on ongelma? - "No kun mie en löydä mistään mun vaatteita!"
:laugh: , mie muistin sit tuon kuultuani vasta että en muistanut kertoa miehelle, että mie siirsin hänen ja omani vaatteeni toiseen paikkaan kokonaan, kun tänään tein perusteellista vaatehuoltoa.

Mies huokaisi, ilmeisen helpottuneena: "Jaa, mie jo luulin että kohta se ilmoittaa että alas vaan ehtimään uutta asuntoa, vaattees löytyy jätesäkistä saunan takaa" :o :D

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
vau onko sulla 9 lasta.onko helppoa niin monen lapsen kanssa.entä onko teillä joku erityinen syy miksi teillä on niin monta lasta

Ei meillä sen kummempaa syytä, kun että kai tää vaatii vähän tiettyä hulluutta ym sellaista.
Mutta ketään en pois antais... vaikka välillä kyllä lähettäisin kaikki kuuhun hetkeksi ;) :ashamed:

Ja on tää ihan helppoa, kun tähän on tottunut ja tätä on itse halunnut. Kaikki 9 ei kuitenkaan oo pieniä ja kaikki on ns. yksitellen tähän porukkaan tuleet aina. Että silleen... mukavaa tää on, pääosin.

Joskus, kun hermostun noihin kahteen ja olen ihan puhki, saatan sanoa, että en voi ymmärtää miten jotku jaksaa, jos on vaikka 9 lasta. Siinä vaiheessa tulet aina mun mieleen ja ei voi kuin hattua nostaa. =)

Yhteistyössä