O
ok
Vieras
Tai varataan, "jes ihanaa vihdoinkin saan tämän tavaran jota olen pitkään etsinyt" ja sit no show, ei tulla hakemaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hipsterström;28756262:Ite oon törmänny niihin, ketkä yrittää huijata postikuluissa. Jos lähetän esim dvd-boksin missä on vaikka 10 dvd:tä, ni sanovat et postikulut on 50 senttiä ja vain sen maksavat. Onneks olin tietoinen siitä, että se ei ole lähellekään 50 senttiä.
Alkuperäinen kirjoittaja kyyllä;28756247:oho ompa vanhuksella hintaa. En todellakaan ostas ja mitä tulee sähkönkulutukseen ni se ei ihan nippelihommaa ole, mutta tottahan noiden myyjät niin haluaisi uskotella.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28756420:Näin se monesti menee. Meillä kävi joku ovelta ovelle tyrkyttäjä kauppaamassa ikkunaremonttia. Säästöä kuulemma tulee sellainen parisataa euroa vuodessa uusilla ikkunoilla. Jäpikkä laski tarjouksen muutamalle ikkunalle ja hinnaksi tuli vähän reilu kymppitonni. No, eihän siihen menisi kuin vaivaiseet 50 vuotta kun alkaisi jo säästämään.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28756420:Näin se monesti menee. Meillä kävi joku ovelta ovelle tyrkyttäjä kauppaamassa ikkunaremonttia. Säästöä kuulemma tulee sellainen parisataa euroa vuodessa uusilla ikkunoilla. Jäpikkä laski tarjouksen muutamalle ikkunalle ja hinnaksi tuli vähän reilu kymppitonni. No, eihän siihen menisi kuin vaivaiseet 50 vuotta kun alkaisi jo säästämään.
Juu mutta vaikka energian hinta tuplaantuisi niin siltikään remonttia ei saada kuoletettua misään järkevässä ajassa. Toki pitää ajatella sitäkin että jos vanhoista ikkunoista vetää niin asumismukavuus paranee edellyttäen että tölli ei muuten falskaa joka nurkastaAlkuperäinen kirjoittaja Isämies;28756435:Sähkön hinta tuskin pysyy nykyisellään tuota 50 vuotta, kun taas niiden ikkunoiden hinta ei enää kaupanteon jälkeen nouse...Mutta joo, on totta, että etenkin huonosti hoidetuille taloyhtiöille myydään jatkuvasti täysin kannattamattomia ikkunaremontteja.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28756455:Juu mutta vaikka energian hinta tuplaantuisi niin siltikään remonttia ei saada kuoletettua misään järkevässä ajassa. Toki pitää ajatella sitäkin että jos vanhoista ikkunoista vetää niin asumismukavuus paranee edellyttäen että tölli ei muuten falskaa joka nurkasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hipsterström;28756223:Mua taas näillä nettikirppiksillä ärsyttää se, että porukka yrittää ilmasiks saaha tavaraa. Jos oon laittanu lopulliseks hinnaks vaikka sanotaanko kakskymppiä, ni tulee viestiä tyyliin "tarjoan vitosen ja haen tänään".
Vähän offtopic, sorry.
liikaa huutokaupan metsästäjiä.Olen huutonetissä huomannut saman ilmiön. Katsottiin rakennukselle sieltä levyhissiä. Kaikki vähän paremmat ja tietyn merkkiset on ollut järjestäen 250 ja siitä ylöspäin. Ei niitä tosin kukaan huutanut. Mies tilasi sitten ihan uuden, sattui olemaan hyvä alennus sillä hetkellä. Saatiin kotiinkuljetettuna se hintaan 300. Ovh tosin oli suurempi. Ajateltiin, että jos oman käytön jälkeen myydään se eteenpäin, niin max 100 siitä pyydetään. Ja jos joku tuttu tarvitsee, niin sitten ei myydä sitä, vaan annetaan lainaksi.
Minusta käytetyn tavaran myymisessä ideana on päästä siitä eroon laittamalla niin matala hinta, että sen varmasti joku ostaa. Me ostettiin naapurilta rakennusaikaiseen käyttöön jääkaappi-pakastin, joka oli 6 vuotta vanha. Maksoimme siitä 50 ja siihen hintaan myyjä tuli avuksi tuomaan sen sinne rakennukselle.
Just meinasin samaa tulla kirjottamaan. Tosin vanhoissa laitteissa se energiankulutus on sitte suurempaa kuin nykylaitteissa...
Mikähän siinä muuten on, että nykyajan elektroniikka on ihan sutta? Kuvaputkitöllöt pelaa vieläkin, mutta taulutelevisiot hajoilee vähän väliä...
Ei voi olla totta! Just tuommoinen viskattiin pihalle noin 10 vuotta sitten, kauhea rotisko. Ilmaiseksi oltiin itsekin se saatu ja pistettiin pois kun muutettiin ja saatiin parempi tilalle. Yks nuuka tuttu vei sen sitten kotiinsa. Harmi, ettei tullut tajuttua pyytää siitä edes 50 e![]()