Hyi että mikä olo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muppe-78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

muppe-78

Aktiivinen jäsen
12.09.2006
1 250
0
36
Ihan etova olo hiipinyt päivän mittaan :x Närästäny on koko päivän ja oon yrittäny syyä et helpottas mut ei auta. Pari iltaa sitten oli myöhään illalla huono olo ja eilen pitkin päivää kans ja välillä kurkun päässä tuntu jo kun olin kaupungilla kaverin kanssa :whistle: uskaltaakohan sitä elätellä toivoa...

Mulla on myös etova olo kun en ole tässä raskaudessa pystynyt syömään kunnolla, voisin vaan juoda appelsiinimehua ihan litratolkulla. Tänään sitten käytiin uimassa ja syömässä niin tuli siitä syömisestä tosi paha olo, kun vedin eka lautasellisen salaattia ja toisen ruokaa ja sit vielä leipää ja jälkkäriä.

Rv 14+5

Mulla on ainakin ollut ihan alusta asti 24h paha olo, siis alussa se oli sellaista heikotusta ja tähän on liittynyt juuri "ei tee mieli syödä mitään" oloa.

Mulla ainakin norossa lentää molemmista päistä sen verran railakkaasti etten sitä voisi raskausoireeksi luulla. Toki voi joillain olla lievempänä.

Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Mulla on ainakin ollut ihan alusta asti 24h paha olo, siis alussa se oli sellaista heikotusta ja tähän on liittynyt juuri "ei tee mieli syödä mitään" oloa.

Mulla ainakin norossa lentää molemmista päistä sen verran railakkaasti etten sitä voisi raskausoireeksi luulla. Toki voi joillain olla lievempänä.

Hitsi kun uskaltais testata, kun on niin monta negaa tullut ja menkkoja ei oo näkyny puoleen vuoteen niin ei tiiä senkään perusteella. On ollu nännitki kipeet tässä ja alamahaa on vihlonu ti-pe, mut en tiiä oisko raskausoireita vai menkat ilman vuotoo vai ovis |O Josko ens viikolla hakis testin :heart: