hyi että mua ällötti, kun joku kokeili bikinien alaosaakin....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tässä taannoin kävin vaatekaupassa ja olin menossa sovittamaan vaatteita. Kävellessäni pukukoppiin menen yhden toisen pukkarin ohi ja siellä oli verho auki, kun ilmeisesti joku nuori nainen (oisko joku 24v.) sovitteli ihraperseeseensä bikinien alaosaa. Yläosa oli myös päällä. Eli tämä nuori nainen piti verhoa auki, kun kysyi kaveriltaan, että miltä näyttää.

[QUOTE="aloittaja";25495836]Ostan, sillä sitä EI SAA kokeilla.[/QUOTE]

Saapas :D siksi siinä on se muovinen suojaosa ja tarkoitus on kokeilla niin että pidät stringit/ pikkarit päälläs! tuskin sä nyt sentään niin tarkkaan tiirasit että olisit nähnyt ettei sillä oo stringejä jalassa :D

[QUOTE="myyjä";25495852]Saapas :D siksi siinä on se muovinen suojaosa ja tarkoitus on kokeilla niin että pidät stringit/ pikkarit päälläs! tuskin sä nyt sentään niin tarkkaan tiirasit että olisit nähnyt ettei sillä oo stringejä jalassa :D[/QUOTE]

Miksi siinä on alasuoja, jos kerta stringitkin ovat suojana??? Ei näkynyt stringejä tai muit pilkistelevän alaosan alta.

[QUOTE="vieras";25495841]Mites kokouikkaria sitten sovitetaan? Vai ei saa sovittaa ollenkaan? Itse sovitan uikkarit pikkarit päällä ja myös pesen uikkarit ennen käyttöä.[/QUOTE]

Näin minäkin teen! Pakkohan se alaosa on sovittaa että tietää miltä p*rse näyttää niissä bikineissä, se on kuitenkin aika olennainen osa rantapukeutumista.

[QUOTE="aloittaja";25495836]Ostan, sillä sitä EI SAA kokeilla.[/QUOTE]
Lol...missäköhän tämä kielletään? :D Ja miksi uikkareissa on sitten se muovinen "teippi" haarovälissä?

[QUOTE="aloittaja";25495863]Miksi siinä on alasuoja, jos kerta stringitkin ovat suojana??? Ei näkynyt stringejä tai muit pilkistelevän alaosan alta.[/QUOTE]

No ei ne stringit kyllä näy tavallisen alaosan alta. Hygieniasuoja on varmuuden vuoksi, jos joku kumminkin sovittelee ilman pikkareita tai on muuten huono hygienia. Mutta pestähän ne pitää joka tapauksessa ennen ekaa käyttöä.

Yhteistyössä