Hyi h**** kun tuli paha mieli :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja voi v:
en nähnyt äp-pukua, ja poliisi.fi sivuilta en löytänyt kohtaa jossa voisi tälläisestä ilmoittaa, koska tältä pohjalta ei rikosilmoitusta voi tehdä?

mun mielestä vauvalla on joku muu kuin äp-puku, melko kullanhohtoinen toppapuku?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja voi v:
en nähnyt äp-pukua, ja poliisi.fi sivuilta en löytänyt kohtaa jossa voisi tälläisestä ilmoittaa, koska tältä pohjalta ei rikosilmoitusta voi tehdä?

mun mielestä vauvalla on joku muu kuin äp-puku, melko kullanhohtoinen toppapuku?

En tiedä, en pysty keskittyy kattoo, kun kokoajan vaan tuijotan pikkuisen pään heittelemistä :( Itku silmässä...

Meillä koliikkivauva nukahti helpommin kovassa ja möykkyisessä kyydissä. Tosin oli niin hyvin topattu vaunuihin, ettei tehnyt tuollaista edestakaista liikettä. Meillä mentiin hälytysajoneuvona aina ensimmäinen puoli kilometriä... Mä olisin voinut ilmeisesti olla tuossa kärryttelemässä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja up:
Kipeäkö olet? Nauratti? Toivottavasti sinulla ei ole lapsia?

En ole kipeä. Kyllä nauratti. On lapsia.

Ja selittäisitkö mikä siinä videossa oli hauskaa? Haluaisin tosiaan itsekkin tietää mitä hauskaa on lapsen pahoinpitelemisessä. Hienoa että sulla on lapsiakin vielä..huh huh.. sääliksi käy! Kukaan terve ihminen ei voi nauraa tuollaiselle!:/

Alkuperäinen kirjoittaja ööh..:
Ja selittäisitkö mikä siinä videossa oli hauskaa? Haluaisin tosiaan itsekkin tietää mitä hauskaa on lapsen pahoinpitelemisessä. Hienoa että sulla on lapsiakin vielä..huh huh.. sääliksi käy! Kukaan terve ihminen ei voi nauraa tuollaiselle!:/

Ei tuo mitään lapsen pahoinpitelyä ollut. Äiti vähän reippaampaan tahtiin työnteli vaunuja. Ihan ok se lapsi oli.

Ei tuo mitään lapsen pahoinpitelyä ollut. Äiti vähän reippaampaan tahtiin työnteli vaunuja. Ihan ok se lapsi oli.

Paskat! Ota silmä käteen!

Mä en ole ikinä kuullut mitään noin typerää!!! Eli todella olet sitä mieltä että tuo oli vain "reippaampaa" heijausta?? Voi tyttö pieni oletpa järjiltäs!:(

Alkuperäinen kirjoittaja huh!:
Mä en ole ikinä kuullut mitään noin typerää!!! Eli todella olet sitä mieltä että tuo oli vain "reippaampaa" heijausta?? Voi tyttö pieni oletpa järjiltäs!:(

Kerro nyt, mitä vammoja lapsi sai. Nyt ei auta taivastelu, vaan faktat kehiin.

Ahaa eli vauvaa saa retuuttaa ja pahoinpidellä niin ettei tule murtumia tai mustelmia. Eli tässäkö kulkee sun raja?!? Voi kamala!:(

Kerro nyt, mitä vammoja lapselle tuli.

Juurihan vastasin! Eli kun lapselta ei tullut verta eikä vammoja näkynyt niin kaikki on siihen asti ok. Juu...

Toivon ettet käytä tätä rajaa omille lapsillesi. Kipua voi tietääkseni aiheuttaa ilman pahoja fyysisiä vammojakin, korjaa jos olen väärässä...

Alkuperäinen kirjoittaja huh HUH!:
Ahaa eli vauvaa saa retuuttaa ja pahoinpidellä niin ettei tule murtumia tai mustelmia. Eli tässäkö kulkee sun raja?!? Voi kamala!:(

Kerro nyt, mitä vammoja lapselle tuli.

Juurihan vastasin! Eli kun lapselta ei tullut verta eikä vammoja näkynyt niin kaikki on siihen asti ok. Juu...

Toivon ettet käytä tätä rajaa omille lapsillesi. Kipua voi tietääkseni aiheuttaa ilman pahoja fyysisiä vammojakin, korjaa jos olen väärässä...

Tässä videossa ei näkynyt tuliko lapselle fyysisiä vammoja, mutta tosiaan kivun tahallinen aiheuttaminen on pahoinpitelyä. Korjaa jos tässäkin olen väärässä.

No jos et tunne tapausta enempää, niin sittenhän meidän täytyy olettaa, että vammoja ei tullut. Lapsi ei näyttänyt itkevän, joten tuskinpa tuskallista oli.

No jos et tunne tapausta enempää, niin sittenhän meidän täytyy olettaa, että vammoja ei tullut. Lapsi ei näyttänyt itkevän, joten tuskinpa tuskallista oli.

No voin sanoa että tuollaisessa järkytyksessä lapsi pystyy tuskin itkemään pahemmin. "ravistelun" tms lujuudesta voi kyllä päätellä ihan omin silmin ettei kyseessä ole vain vähän kovempi "työntely".

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
No voin sanoa että tuollaisessa järkytyksessä lapsi pystyy tuskin itkemään pahemmin. "ravistelun" tms lujuudesta voi kyllä päätellä ihan omin silmin ettei kyseessä ole vain vähän kovempi "työntely".

Miten niin voit sanoa? Tunnetko tapauksen tarkemminkin?

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Siis mitä vitun ravistamista tossa videossa tapahtui?? Se muija EI RAVISTA vauvaa missään vaiheessa. Ravistaminen on pikkasen eri asia ku mitä tossa tapahtui.

Siis vauva heilui kuin heinäseiväs vaunuissa. Käsittääkseni ravistelua on raju edestakainen liike.

Vauvojen ravistelu on kyllä joo edestakainen liike, mutta ei tuohon verrattavissa missään nimessä. Se, mitä vauvojen ravistelulla tarkoitetaan, on sellaista, että ravistelija pitää pientä vauvaa kainaloiden alta kiinni ja ravistaa edestakaisin niin voimakkaasti, että pää retkahtelee eteen ja taakse. Ja niin pientä vauvaa siis, joka ei kykene hallitsemaan päätään..

Järkyttävää. Onko tämä kuvattu Suomessa? Onko tästä tehty jo lastensuojeluilmoitus ja tutkintapyyntö poliisille?

Tuohan oli selvää vauvan pahoinpitelyä, kun pää kolisee vaunuihin. Niskat voivat taittua, aivot turpoavat samoin kuin ravistelussa. Ihan hirvittää ajatellakin mahdollisia vaurioita.

ihan hirveää, en pysty melkein olemaan nyt mitenkään päin enkä pystynyt katsomaan loppuun. AHDISTAA! mistä saisi tietää, missä tuo on kuvattu ja onko asiasta ilmitettu eteenpäin? tuon tekee siis ulkona julkisella paikalla, mitä tekee sisällä katseilta piilossa???

:'(

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Miten niin voit sanoa? Tunnetko tapauksen tarkemminkin?

Mikä sun äo on!???!? NO OMILLA SILMILLÄNI SEN NÄEN!! nyt alkoi muakin jo naurattamaan. Että ihminen voi olla.....huh!

Yhteistyössä