hyi, mie olen ihan hirvee, kamala!!!

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
käväsin hiukan törsäämässä!!! neljät rintsikat, ja kaksiin niistä alushousut!! :| :| suklaata, karvojen poisto höyliä 5kpl ja alkoholiton siideri.. :| :ashamed: :| ja mies parka siinä uskossa että yhet rintsikat ostin.. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
soo soo.. kivahan se on hemmotella ihteesä välillä.. meinasitko mirrin höylätä :D :saint:

no pakko sieltäki hiukan karsia, alkaa oleen sellasessa kunnossa tuo pöheikkö, ettei kohta läpi pääse! :ashamed: ja kaupan sovituskopissa totesin että täytynee vissiin nuille kainaloillekkin jotain tehdä :ashamed: ja hitsi, kun siinä niitä rintsikoita sovittelin, ni kyllä kuulkaa löyty perusteluja ja heti paljon, miksi mun piti kaikki ne saada!! :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
No, eihän tuo nyt paha. Alusvaatteita sitä paitsi ei VOI olla liikaa, sopivia ainakaan.

juu, no ei tosiaan ollut silleen hirveen paha, kun kaikkineen meni 56?.. mutta kun tuo mun mies on sellanen pihi visukinttu ja jotenkin saanut mutkin sellaseksi, ni siksi hiukan vihlasi rinnassa..

Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
No, eihän tuo nyt paha. Alusvaatteita sitä paitsi ei VOI olla liikaa, sopivia ainakaan.

juu, no ei tosiaan ollut silleen hirveen paha, kun kaikkineen meni 56?.. mutta kun tuo mun mies on sellanen pihi visukinttu ja jotenkin saanut mutkin sellaseksi, ni siksi hiukan vihlasi rinnassa..

Mutta itseasiassahan miehes pitäisi olla sulle kiitollinen! Sehän se saa nauttia myös niistä alusvaatteista ;)

Alkuperäinen kirjoittaja juicy cherry:
Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:

Mutta itseasiassahan miehes pitäisi olla sulle kiitollinen! Sehän se saa nauttia myös niistä alusvaatteista ;)

tää oli myös yksi niistä mun perusteluista, itselleni!! sit kun on tuo ympärysmitta nyt raskauden takia isontunu, ja entiset liivit painaa niin hirveesti, ja mitä järkeä on ostaa vain yhet liivit?! mitäs siten kun ne olis pesussa, eikä olis sopivia tilalle??
:whistle: :saint:

Siis miten sä olet voinut saada neljät rintsikat 56 eurolla... kun eihän sillä rahalla saa välttämättä edes ensimmäisiäkään! sorry, toi on muutenkin niin naurettavan pieni summa että ei kai sun ukkos voi yhtään mitään sanoa.

Yhteistyössä