HYI miten törkyinen mikro! ! ! Galluppia: Onko teillä törkyinen mikro?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sdfsdf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sdfsdf

Vieras
Just laitoin itteleni puuroa mikrossa..... EN oo käyttänyt mikroa varmaan kuukauteen, mut lapset on...

yrjö meinas lentää... hyi hitsi miten törkyinen... pitäis varmaan pestä....

JA ei, meillä ei käytetä mikrokupua... täytyis varmaan opettaa lapsille et sitä olis ihan kiva käyttää... onhan meillä toki kupu, se on mikron päällä ja se on täynnä jotain pikkusälää...

Mites teillä? missä kunnossa mikro on? löytyykö kupu?

Ei varmasti ole törkyinen! Vihaan törkyisiä mikroja! Kupu löytyy tietenkin, ja mikro on aina luukku raollaan että pääsee tuulettumaan.

Anoppini mikro on aivan järkyttävä, ja hänellä on pakkomielle laittaa luukku aina kiinni jos jätän sen raolleen kun olen lämmittänyt esim. vauvansosetta. Kerran hain anopin töistä kun olimme menossa hänen luokseen kylään, minun piti heti antaa vauvalle ruokaa ja avasin mikron... Sieltä tuli niin järkyttävä mikrotetun makkaran haju että melkein yökkäsin! En tiedä oliko anoppi tai miehensä aamulla syönyt makkaraa vai oliko siitä jo kauemmin, mutta miksi ihmeessä ne hajut pitää tallettaa sinne mikroon laittamalla luukku käytön jälkeen kiinni?? :x

Minä siis olen mikroneurootikko.

Voi ei.... kaikilla muilla on siis siisti... yleensä oon käyttänyt ite mikroa usemmmin, ni silloin siivosinkin sen... nyt en tosiaan oo käyttänyt, ni on unohtunut siivota se...

aNteeksi anteeksi..

JELLONAINEN : Muo häiritsis jos mikron ovi olis auki, mä en kestäis sitä...

Yhteistyössä