hyi oksetus mitä mä eilen näin baarissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näitkö minut? Nimittäin se juoponretku tosiaan on minun isäni, ja lähdimme samalla taksille MEILLE jatkoille, josta isä sitten meni omaan kotiinsa. Ja juu, isä on naimisissa ÄITINI kanssa. Ehkä meitä ei uskoisi sukulaisiksi koska olen tullut enemmän äitiini.

Alkuperäinen kirjoittaja OMG:
Näitkö minut? Nimittäin se juoponretku tosiaan on minun isäni, ja lähdimme samalla taksille MEILLE jatkoille, josta isä sitten meni omaan kotiinsa. Ja juu, isä on naimisissa ÄITINI kanssa. Ehkä meitä ei uskoisi sukulaisiksi koska olen tullut enemmän äitiini.

et ollu sit sä. se mies ei ollu sen naisen isä. mä kyl tiedän kuka sen naisen isä on

Alkuperäinen kirjoittaja Pakanamaan Kartta:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no ei se ollu sen isä. kyl toi vaikuttaa sen naisen maineeseen jos tollasen retkun matkaan lähtee. kyl moni karsastaa sitä miestä ja se mies viel naimisissa

Varmasti vaikuttaakin, jos lähdet levittelemään asiaa ympäriinsä :/

no en mä siitä tääl paikkakunnalla muille puhu mut ku mä en ollu ainoo joka ton näki! ja mistä tietää mitä se mies kertoo juoppokavereilleen :(

ja sitte vielä ihmetellään, miksei kukaan halua asua pienellä paikkakunnalla...joka pierasu kiinnostaa uteliaita kun niiden omassa elämässä ei tapahdu mitään. Pienet kunnat autioituu kun kaikki fiksut muuttaa pois ja jäljelle jää mummot ja kylän juorurinki. Saa sitte ihmetellä kun ei ole kunnon veronmaksajia ja kaikki palvelut häviää toisille paikkakunnille...

Yhteistyössä