Hyi vittu, anna mä oksennan kohta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="alkup.";29180343]Mikä saatanan toppahousu itse olet! Pitää jotain urpoa puolustella koska olet kusipää ja haukut mua, koska olet vitun idiootti.[/QUOTE]

Ei kannata välittää tän palstan vajakeista, niiden päivän ainoo nautinto on saada joku muu myös pahalle tuulelle :)

[QUOTE="Miu";29180338]Tyypilliset palstamammat purkamassa taas vähän omaa pahaa oloaan, ei hätää ehkä joku teitäkin joskus lähestyy romanttisessa mielessä. Jos joku musta olis tän alottanu niin johan sille annettais vertaistukea jo.

Mutta aplle siis: Hyi mikä mies. Ja suorastaan aika creepyä, että se sotki sun siskos tähän mukaan. Toivottavasti pääset siitä niljakkeesta eroon, laita vihaista viestiä sille että jättää lopullisesti sut ja sun läheiset rauhaan. Taitaa olla sen verran pölkkypää ettei tajua muuta.. Kyllä mä ainakin ymmärtäisin siitä ettei vastausta tule, ettei musta olla kiinnostuneita ja lopettaisin viestittelyn :D[/QUOTE]

Kiitos sinä ainut järkevä ihminen tässä ketjussa (minun lisäkseni) Sinä oletkin ainut joka tajuaa tän pointin. En taida laittaa viestiä, ihan sen takia ettei vaan innostu. Toivotaan että tajuaa jättää rauhaan. Jos ei niin sitten voi tulla aika napakkaa viestiä hänelle.

[QUOTE="Miu";29180346]Ei kannata välittää tän palstan vajakeista, niiden päivän ainoo nautinto on saada joku muu myös pahalle tuulelle :)[/QUOTE]

En todellakaan välitä muista kuin perheestäni ja ystävistäni. Urpojen "älynväläykset" ovat kerrassaan hupaisia.

[QUOTE="alkup.";29180348]Kiitos sinä ainut järkevä ihminen tässä ketjussa (minun lisäkseni) Sinä oletkin ainut joka tajuaa tän pointin. En taida laittaa viestiä, ihan sen takia ettei vaan innostu. Toivotaan että tajuaa jättää rauhaan. Jos ei niin sitten voi tulla aika napakkaa viestiä hänelle.[/QUOTE]
Hyvä, napakka viestittely stalkkerille on varmaan juuri oikea tapa ratkaista tilanne. Kunhan muistat viestitellä hänelle säännöllisin väliajoin kyllä asia varmaan ratkeaa.

[QUOTE="alkup.";29180299]Kiitos kun tulit kertomaan.[/QUOTE]

Ole hyvä. Et suinkaan ole ainoa "syyllinen" tässä asiassa.

Mutta asiaasi: vastaa seuraavaksi vähän reippaammin sille oksetukselle, ja jos ei auta, niin vaihda numeroa. Niin no, systerisi pitäisi tehdä samoin, mutta jostakin se on aloitettava, että moinen häirikkö saadaan taltutettua :)

Hyvä, napakka viestittely stalkkerille on varmaan juuri oikea tapa ratkaista tilanne. Kunhan muistat viestitellä hänelle säännöllisin väliajoin kyllä asia varmaan ratkeaa.

Jep! Viestittelen päivittäin useaan kertaan ja ajattelin myös "törmätä" häneen silloin tällöin kotikulmillaan. Liityn ehkä myös facebookeen ja pyydän kaveriksi, on hyvä pysyä kartalla hänen tekemisistään.

Kuulostaa ihan yhdeltä mun iilimadolta :O Vuosia vuosia sitten juteltu jossain mesessä (ei olla ikinä tavattu) ja aina vaan jaksaa kysellä kuulumisia, vaikken ole vuosiin enää edes vastannut sille yhtään mitään. Facessa pyytelee kokoajan kaveriksi, estin sen vuosia sitten ja vähän aikaa sitte otin tuon eston pois kun ajattelin et ei se enää varmaan pyytele. Eipä mennyt montaa päivää ni oli tulliu kaveripyyntö :O Eli aika tasaisin väliajoin käynyt siellä mua etsimässä (puistatus)
Ilmeisestikkin todella ihastunut, mutta miten monta vuotta ihminen jaksaa toiselle viestejä laitella, jos tämä ei niihin reagoi millään tavalla.

Kuulostaa kyllä niin samalta tuo sun tyyppis et ei ois mikään ihme vaikka oliskin sama :laugh:

Missä oot häneen tutustunut? Älä vaan sano et suomi24 treffipalstalla :D

[QUOTE="vieras";29180364]Ole hyvä. Et suinkaan ole ainoa "syyllinen" tässä asiassa.

Mutta asiaasi: vastaa seuraavaksi vähän reippaammin sille oksetukselle, ja jos ei auta, niin vaihda numeroa. Niin no, systerisi pitäisi tehdä samoin, mutta jostakin se on aloitettava, että moinen häirikkö saadaan taltutettua :)[/QUOTE]

Kannattaa mennä treffejä kaverin kanssa ja ottaa myös systeri mukaan.

Kuulostaa ihan yhdeltä mun iilimadolta :O Vuosia vuosia sitten juteltu jossain mesessä (ei olla ikinä tavattu) ja aina vaan jaksaa kysellä kuulumisia, vaikken ole vuosiin enää edes vastannut sille yhtään mitään. Facessa pyytelee kokoajan kaveriksi, estin sen vuosia sitten ja vähän aikaa sitte otin tuon eston pois kun ajattelin et ei se enää varmaan pyytele. Eipä mennyt montaa päivää ni oli tulliu kaveripyyntö :O Eli aika tasaisin väliajoin käynyt siellä mua etsimässä (puistatus)
Ilmeisestikkin todella ihastunut, mutta miten monta vuotta ihminen jaksaa toiselle viestejä laitella, jos tämä ei niihin reagoi millään tavalla.

Kuulostaa kyllä niin samalta tuo sun tyyppis et ei ois mikään ihme vaikka oliskin sama :laugh:

Tuon nautinnonhaluisen höröttelyn sijaan, sano äijälle suorat sanat. Ei ole kovin vaikeaa.

En ole. Seurustelin hänen kaverin kanssa, mut ei ne mitään hyviä kavereita ollut.

[QUOTE="alkup.";29180343]Mikä saatanan toppahousu itse olet! Pitää jotain urpoa puolustella koska olet kusipää ja haukut mua, koska olet vitun idiootti.[/QUOTE]

:laugh:

Yhteistyössä