Hipsis!
Ostettiin tänään Pikku-Piia merkkinen hyppykiikku ja ollaan todella pettyneitä... Poika on 5,5 kuukautta eikä meinaa mahtua, ei ole mikään lihava (pituutta 67cm ja painoa 7,5 kg)... Jotenkin todella kapean mallinen tuo onneton kiikku... Onko muilla "kokemuksia" paremmista hyppykiikuista..? Poika tykkää todella olla kiikussa =) Ei ole tarkoitus pitää lasta siinä ikuisuuksia, se 10-15 minsaa päivässä ja fysioterapautilta ollaan saatu "siunaus" hankinnalle
Ostettiin tänään Pikku-Piia merkkinen hyppykiikku ja ollaan todella pettyneitä... Poika on 5,5 kuukautta eikä meinaa mahtua, ei ole mikään lihava (pituutta 67cm ja painoa 7,5 kg)... Jotenkin todella kapean mallinen tuo onneton kiikku... Onko muilla "kokemuksia" paremmista hyppykiikuista..? Poika tykkää todella olla kiikussa =) Ei ole tarkoitus pitää lasta siinä ikuisuuksia, se 10-15 minsaa päivässä ja fysioterapautilta ollaan saatu "siunaus" hankinnalle