hysteerisen hauskaa tää hoitopaikka asia taas = )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
http://kaksplus.fi/keskustelu/t995230

tuohon liittyen..

kävin tänään tekemässä sopimusta, ja arvatkaas vaan kenellä hoitajalla on talviloma pitämättä, ja pitää sen 4.-11.4 ??

:laugh: :laugh:

Eli Neiti nyt aloittaa 1.4 hoidossa, on siellä ma-to ja sitten pe ja seuraavan viikon menee varahoitoon :headwall: :laugh:

että sellaista tällä kertaa.. :whistle:

En lukenut sitä ketjua, jonka linkitit, mutta muuten kysyisin, että mikä siinä on niin hauskaa, että ihminen pitää lomansa pois? =) Yleensä on kyllä niin, että ihmisiltä riittää ymmärrystä tasan kahdenlaisiin lomiin, omiin ja puolison, muut ovat enemmän tai vähemmän turhia tai loukkaus :saint: :D

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
En lukenut sitä ketjua, jonka linkitit, mutta muuten kysyisin, että mikä siinä on niin hauskaa, että ihminen pitää lomansa pois? =) Yleensä on kyllä niin, että ihmisiltä riittää ymmärrystä tasan kahdenlaisiin lomiin, omiin ja puolison, muut ovat enemmän tai vähemmän turhia tai loukkaus :saint: :D

ehkä kantsis lukea tuo linkitys..avasi asiaa aika lailla!

juu mä olen tullut siihen tulokseen että haen lapsille hoitopaikkaa vuoden alusta alkaen vaikka sitten peruisisinkin enkä tarviskaan sitä..mutta täälä tuo kesken kauden aloittaminen tuntuu olevan niiiin hankalaa!

Alkuperäinen kirjoittaja miisku:
ehkä kantsis lukea tuo linkitys..avasi asiaa aika lailla!

juu mä olen tullut siihen tulokseen että haen lapsille hoitopaikkaa vuoden alusta alkaen vaikka sitten peruisisinkin enkä tarviskaan sitä..mutta täälä tuo kesken kauden aloittaminen tuntuu olevan niiiin hankalaa!

No joo, voisi olla valaisevaa
=)

Yhteistyössä