Hyvä äiti -fiilis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kookosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kookosta

Aktiivinen jäsen
02.02.2007
18 491
0
36
:D Sanottakoon alkuun että oon kyl vähään tyytyväinen :D

Ipana katsoi aamulla muumeja, äiti rentoutui koneella sillä aikaa. Leikittiin ja sitten syötiin nakkikastiketta ja makaroonia lisukkeiden kera, leikittiin ja lähdettiin ulos. Ja oli kyllä kivaa ulkoilla, otettiin pulkka mukaan, käytiin kävelyllä ja lopuks poika veti pulkkaa itse pihassa ristiinrastiin. Sit tuuppasin ipanan unille.

Ja mulla on ihan hirvee hyvä äiti -fiilis päällä :laugh:

Good for U :flower: =)

mulla taas tosi Huono Äiti -fiilis kuten nykyään joka päivä :/ . No oltiin mekin jo ulkona mutta 'vaan' 1,5h ja mie en jaksanut kovin osallistua. Nyt tytöt päiväunilla - tai näköjään vaan lepäämässä, ei näytä uni tulevan.

Minuu ei huvittais mikään... Olis niin superia jos tämä vatsan sisältö jo jakaantuisi omaksi persoonakseen!

:flower:

millonkahan mulla ois viimeksi ollut :whistle: nyt on niin kökkö olo fyysisesti ettei mitään rajaa. poika kyllä heräsi päikyiltään niin aurinkoisena että munkin mieltä lämmitti :heart:

Noo, me ei kyllä ulkoiltu tuntiakaan, mutta kivaa se oli silti :D
Eikä mun fiilistäni pilaa =)

Aah ja listaan lisään että otin toooodella lunkisti kun poika pissas lattialle *onnittelee itseään*

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Noo, me ei kyllä ulkoiltu tuntiakaan, mutta kivaa se oli silti :D
Eikä mun fiilistäni pilaa =)

Aah ja listaan lisään että otin toooodella lunkisti kun poika pissas lattialle *onnittelee itseään*

Nuo hetket on muuten sellaisia että tekis mieli kuvata videolle, vois sitten isännällekin joskus näyttää että 'kato nyt, tossakaan en hermostunu!' :whistle: :saint:

Yhteistyössä