Hyvä ettei tuolle S.Taiveaholle myönnetty adoptio-oikeutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Huijari"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Huijari"

Vieras
On tuo A.Kaikkonen kyllä sellainen veijari. Hyvä että niiden adoptio prosessi laitettiin jäihin.
Jos yritti pettää vaimoaan, nostaa helpot kokouspalkkiot häpeämättömästi ja vielä nosti yhdistyksen kassasta rahaa itselle vaalirahaksi niin kyllä oli ihan oikein se adoptio hylkääminen

[QUOTE="vieras";25523756]Musta nuo ovat asioita, jotka eivät mitenkään vaikuta vanhemmuuteen. Varsinkaan pettämisellä ei ole mitään tekemistä vanhemmuuden kanssa.[/QUOTE]

Pettämisellä on sinänsä, että siitä seuraa helposti avioero. Ja se taas on pahasta lapselle, jolla taustalla jo iso menetys.

[QUOTE="vieras";25523756]Musta nuo ovat asioita, jotka eivät mitenkään vaikuta vanhemmuuteen. Varsinkaan pettämisellä ei ole mitään tekemistä vanhemmuuden kanssa.[/QUOTE]

Ei varmaankaan vaikuta kuin silleen, että lapsesta tulee isona samanlainen kuin vanhempansa eli...
Paha sai palkansa

Miten mahdollinen kokouspalkkiovilppi vaikuttaa siihen, millainen vanhempi lapselleen on?

Taitaa siinä oikeusjutussa olla kyse muustakin, kuin kokouspalkkiovilpistä, joka sinällään ei varmaan vanhemmuuteen varmasti juurikaan vaikuta. Ja tässähän on ilmeisesti tapahtunut menettelytapavirhe adoption käsittelyssä. Pelkkä epäily ei kai riitä adoption epäämiseen. Mutta jos tuomio tulee, niin sitten ei ehkä niin paha kömmähdys kokonaisuutta ajatellen, koska se olisi kai juridisesti sitten "laillinen" syy.
Olisihan se tietysti ollut onnekasta, jos adoptio olisi ehtinyt toteutua ennen sitä, koska ei kai adoptiota olisi jälkikäteen peruttu.

[QUOTE="vieras";25524954]Eivätkö he hakeneetkaan yhdessä sitä adoptiolasta. Mutta nyt jos kävisi niin, että Antti tuomitaan, niin Satuhan voisi hakea yksin. Etelä-Afrikasta on ainakin aikaisemmin voineet sinkutkin adoptoida.[/QUOTE]

No hakivat joo.. Mutta ihmettelin vaan tota, miks oli just noin otsikoitu, kohdennettu Satuun.

Mun mielestä ihminen, joka kykenee tekemään tuollaista vilppiä on huono esikuva lapselleen. Varmasti tuo moraalittomuus heijastuu myös muihinkin asioihin elämässä. Itse en pystyisi nukkumaan, jos tekisin jotain noin väärää. Saan oman tunnontuskia jo siitä, jos vahingossa teen jotain pientä väärää.

Hah :D Pettäminen usein vaan tuhoaa sen lapsen perheen.

[QUOTE="vieras";25524988]Mun mielestä ihminen, joka kykenee tekemään tuollaista vilppiä on huono esikuva lapselleen. Varmasti tuo moraalittomuus heijastuu myös muihinkin asioihin elämässä. Itse en pystyisi nukkumaan, jos tekisin jotain noin väärää. Saan oman tunnontuskia jo siitä, jos vahingossa teen jotain pientä väärää.[/QUOTE]

Joo, näin on ja rikoksesta tuomitulle ei kai adoptiolasta anneta. Mutta tässä nyt tapahtui juridinen menettelyvirhe, kun kyseessähän on vasta epäily.

Yhteistyössä