Hyvä/huono asia, jos ero tulee...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tällainen ajatus vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tällainen ajatus vaan

Vieras
Kaveri mietti, että olisi kauheaa, jos ero tulisi, kun miehensä perheen kanssa tulee niin hyvin toimeen. Anoppi on ihana ja miehen siskoon ja veljen vaimoon oikein ystävystynyt. Minä taas ajattelin, että eron tullessa olisi nimenomaan hyvä juttu, että pääsisin eroon miehen perheestä... En tule oikein toimeen anopin kanssa ja miehen siskoa en voi sietää!

Oon kertonut tään joskus ennenkin, mutta kun me joitain vuosia sitten melkein erottiin (muutin siis pois jne.) niin mun välit miehen puolen läheisimpiin sukulaisiin, esim. anoppiin pysyi ennallaan. Eli kaverilles vaan terveisiä, et ei se välttis mene niin. Tietty on eri tilanne, jos uusia suhteita tulee kuvioon, meil ei tullut vaan päätettiin rempata tää vanha. Ja anoppi on yhtä ihana edelleen :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Oon kertonut tään joskus ennenkin, mutta kun me joitain vuosia sitten melkein erottiin (muutin siis pois jne.) niin mun välit miehen puolen läheisimpiin sukulaisiin, esim. anoppiin pysyi ennallaan. Eli kaverilles vaan terveisiä, et ei se välttis mene niin. Tietty on eri tilanne, jos uusia suhteita tulee kuvioon, meil ei tullut vaan päätettiin rempata tää vanha. Ja anoppi on yhtä ihana edelleen :heart:

En oikein jaksa uskoa, että kenelläkään voi olla ihana anoppi, kun omani on niin kauhea... :( Kadehdin sinua!

Alkuperäinen kirjoittaja Tällainen ajatus vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:

En oikein jaksa uskoa, että kenelläkään voi olla ihana anoppi, kun omani on niin kauhea... :( Kadehdin sinua!

Sit sun täytyy vaan lohduttautua sillä, että onneks et oo anopin kanssa naimisissa, etkä sen miehen siskon :D

Yhteistyössä