Hyvä kauhuleffa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija0
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija0

Vieras
Kertokaa joku hyvä ja oikeasti pelottava kauhuleffa. Ei mitään päätöntä teurastusta koko leffan ajan.

Itsellä karvat on nostanut pystyyn Ring ja Kun tuntematon soittaa vaikka eivät pahimmasta päästä olekkaan, mutta varsinkin tuo jälkimmäinen sai karvat pystyyn siinä vaiheessa kun tytölle kerrotaan, että puhelut tulee talon sisältä. Ringin taas katoin niin pienenä, että jo senkin takia pelotti enkä uskaltanut television kanssa nukkua samassa huoneessa.

Sinister on ehkä parhain kauhuleffa, mitä oon koskaan nähnyt!! Siis oikeasti melko karmiva. Ja samoin It Follows joka on melko uusi, yllätti positiivisesti. Olen ehdoton kauhu genren fanittaja ja nämä kaksi ovat olleet nyt ylitse muiden.

The Entity - Tuntematon voima.

Tositapahtumiin perustuva ja paljon pahempi kuin mitkään kauhufilmiklassikot. Sitä en unohda ikinä, on sen verran paha psykologisesti.

Insidious 1-3 Tosi pelottava, hyvä! Paras kauhuleffa aikoihin.

It Follows Jännä, erilainen, tätä miettii myöhemminkin.

Oculus Tämä on niin jännä et tämän katsomisen jälkeen alkaa pelkäämään isoja vanhahkoja peilejä.

The Woman in Black 1-2 Ihan hyvä, kannattaa katsoa.

Annabelle Suosittelen myös.

Ouija Suosittelen myös.

Mama Katsokaa.

The Pyramid Tämä oli tosi jännä, jos tykkää selviytymistarinoista.

Extraterrestrial Ufojuttu, hyvä.

Insidious 1-3 Tosi pelottava, hyvä! Paras kauhuleffa aikoihin.

It Follows Jännä, erilainen, tätä miettii myöhemminkin.

Oculus Tämä on niin jännä et tämän katsomisen jälkeen alkaa pelkäämään isoja vanhahkoja peilejä.

The Woman in Black 1-2 Ihan hyvä, kannattaa katsoa.

Annabelle Suosittelen myös.

Ouija Suosittelen myös.

Mama Katsokaa.

The Pyramid Tämä oli tosi jännä, jos tykkää selviytymistarinoista.

Extraterrestrial Ufojuttu, hyvä.

Osa noista on kyllä ihan paskoja. Esim. Annabelle ja Oculus.

Mama oli tosiaan hyvä ja toi Woman in Black, myös Annabellesta tykkäsin. Makuasia näissäkin,jotkut tykkää jotkut ei.

The Entity - Tuntematon Voima

Karmii vieläkin, vaikka olen katsonut sen vuosia vuosia sitten. Tositapahtumiin perustuva. Klassikkokauhufilmit eivät tunnu missään tähän verrattuna.

Mä tykkäsin Oculuksesta ja Annabellekin oli ihan jees. En uskalla yöllä katsoo meidän eteisen Oculusmaiseen peiliin, kun tulee leffa mieleen.

Aika kesyjä. Annabellen katsoin niin päiväsaikaan että voi olla että meni osa jännityksestä pilalle siinä? Tuntui vain tosi teennäiseltä.

Oculuskaan ei tuonut minulle todellista jännityksen tunnetta juurikaan.

Orpokoti on mielestäni aika jännä.

Tämä oli ihan hyvä:

http://www.imdb.com/title/tt2040560/

Kannattaa valita trilleri, ne on paljon jännempiä ja mielenkiintosempia kuin kauhuleffat, jotka yleensä tuppaa olemaan vain naurettavia, tai sitten sitä että verta vuodatetaan mahdollisimman paljon.
Trillereissä jännitys on käsin kosketeltavaa...
Toi "tuntematon soittaa" on kyllä sellanen kauhuleffa josta tykkään.