Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Avonilla on hyviä, edullisia ja luontoystävällisiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä olenihastunut glissin shamppoisiin ja hoitoaineisiin. nämä siis hiuksille ja sopii mulle tosi hyvin ( värjätyt, kuivahkot hiukset..).
kampaamoiden tuotteet ainaki kalliita =(
Alkuperäinen kirjoittaja JabbaTheHut:Mie ainakin olen tykästynyt fructisin tuotteisiin, etenkin hoitoaine on minusta parasta. En raaskisi yhden kuontalon takia maksaa maltaita samppoopulloista, kun nuo karvat kuitenkaan ei tosta muuksi muutu vaikka hunajalla huuhtelis. Eli vaikka eurosopperin töhnällä pesen jos tarve vaatii.
Alkuperäinen kirjoittaja sivullinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä olenihastunut glissin shamppoisiin ja hoitoaineisiin. nämä siis hiuksille ja sopii mulle tosi hyvin ( värjätyt, kuivahkot hiukset..).
peesi, glissin shampoita ja hoitoja joku kampaamoammattilainenki kehu naistenlehdessä (menaiset ehkä )
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:mä suosittelen hienoa suomalaista tervashampoota!!
ei uskois miten kiva tukka tulee noinkin halvalla tökötillä!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:mä suosittelen hienoa suomalaista tervashampoota!!
ei uskois miten kiva tukka tulee noinkin halvalla tökötillä!!![]()
Mä yllätyin positiivisesti tosta tervashampoosta, hiukset tuntui pysyvän puhtaana kauemmin!
Alkuperäinen kirjoittaja AnQ:Mie tykkään XZ-shampoista ja hoitoaineista, niissä ei oo yhtään silikonia, mikä miun päänahan ainakin heitti ihan tukkoon :/
Alkuperäinen kirjoittaja VEE:Alkuperäinen kirjoittaja AnQ:Mie tykkään XZ-shampoista ja hoitoaineista, niissä ei oo yhtään silikonia, mikä miun päänahan ainakin heitti ihan tukkoon :/
Millä nimikkeellä muuten tuoteselosteesta löytyy silikoni?
Kun olen yrittänyt niitä tutkailla mutta eihän niissä suoraan lue, että silikoni.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä olenihastunut glissin shamppoisiin ja hoitoaineisiin. nämä siis hiuksille ja sopii mulle tosi hyvin ( värjätyt, kuivahkot hiukset..).