Hyvä kaupan shampoo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rania
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pantene,Vo5 ym...On käytössä täällä,Hyvin harvoin käytän kampaamon tuotteita,ei mahdu mun budjettiin niillä hinnoilla :/ Mut kaupan tuotteillakin pärjää.Mut mä vaihtele,kun oon jostakin joskus kuullu et shamppoota pitäs välillä vaihtaa,ettei hiukset totu yhteen ja samaan....

Mä en tykkää noista glissin-tuotteista,mut ne on jotenkin niin voidemaisia.Hiukset menee mulla entistä rasvasemmiksi.
Fruktisia ei kannata käyttää jos värjäilee hiuksia.
Dove sopii mulle parhaiten,mut täytyy koittaa tota terva shamppoota.

Minusta fruktis on paras ja varsinkin kun värjään hiuksia niin käytän vielä sitä värjätyille tarkoitettua niin olen huomannut, että paremmin pysyy värikin päässä

:D ei ne kampaamon shamppoot oo niin kalliita!
esim. carusellissa oli 50e semmonen TIGIn iiiiiso pullo shamppoota.ostin helmikuussa ja puolet menny :D
siinä on päälle litra :laugh: tuijotelkaa niitä litrahintoja ja sitä että shampoota ei tarvii laittaa niin paljoo jos on laadukkaampaa.ihan niinkun hiuslakoissakin

Mä käytän Glissin shampoota ja sit on kampaamokaupasta ostettu Kerastasen hoitoaine. Hyvä näin, kuulemma hoitoaine on se tärkeempi juttu sano kampaaja. =)
20e maksaa tuo hoitoaine, ei paha kun se kuitenkin ainakin pari kk kestää...

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Mä käytän Glissin shampoota ja sit on kampaamokaupasta ostettu Kerastasen hoitoaine. Hyvä näin, kuulemma hoitoaine on se tärkeempi juttu sano kampaaja. =)

Äidillä olen tuota hoitoainetta kokeillut muutaman kerran.On hyvän tuntuinen.Sanoo kanssa että kestää KAUAN kun ei tarvitse paljoa laittaa.Maksaahan tavis hoitoainekin noin 3e ja on pienempi puteli.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:

Äidillä olen tuota hoitoainetta kokeillut muutaman kerran.On hyvän tuntuinen.Sanoo kanssa että kestää KAUAN kun ei tarvitse paljoa laittaa.Maksaahan tavis hoitoainekin noin 3e ja on pienempi puteli.

Joo sitä tosiaan tarvii laittaa yllättävän vähän... Ja niitäkin on erilaisia, mulla sellanen hiusten rakennetta korjaava ja siitä on kyllä ollut apua toisin kun mistään kaupan tuotteesta.

Se on totta, että kaikille ei samat tuotteet sovi. Tuo avonin at-sarja on muuten joissakin maissa ihan kampaamokäytössä ja vielä alan johtavia sarjoja. Myös Suomessa kampaajat on ruenneet niitä käyttämään, minä mukaan lukien. Nuo naturals-sarjan shampoot on ihania kun lapsillekin voi niitä käyttää ja lapset antaa mielellään pestä hiukset kun on ihana tuoksu.

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
esim. carusellissa oli 50e semmonen TIGIn iiiiiso pullo shamppoota.ostin helmikuussa ja puolet menny :D
siinä on päälle litra :laugh: tuijotelkaa niitä litrahintoja ja sitä että shampoota ei tarvii laittaa niin paljoo jos on laadukkaampaa.ihan niinkun hiuslakoissakin

Paljonpa maksoit :D
Mä ostin Hairlekiinista Tigin jättishampoo+hoitoaine -yhdistelmän (molempia se litran pönikkä) yhteishintaan 39e, ja on parasta mitä hius voi saada!

Kaupan tuotteista Gliss, VO5 ja ElVital eivät sovi minulle yhtään. Pantenen jotkut ovat OK ja satunnaiskäytöllä Fructis, mutta ei jatkuvasti.

Vaikka tätä ei kysyttykkään, niin laitan silti. www.hairstore.fi. Sieltä saa kaiken mitä tukka kaipaa. Edullisemmat hinnat kun kampaamoissa. Kun ostaa isoja pulloja, niin tulee jopa halvemmaksi kun kaupan tökötit ja mikä tärkeintä: ei tuu sitä jätettä niin tolkuttomasti. Yhdellä kaupan (200ml) pullola pesee tukkaansa ehkä 2 viikkoo ja sit taas pullo roskiin!!! Ei perkule!

Alkuperäinen kirjoittaja tuttu:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:

Paljonpa maksoit :D
Mä ostin Hairlekiinista Tigin jättishampoo+hoitoaine -yhdistelmän (molempia se litran pönikkä) yhteishintaan 39e, ja on parasta mitä hius voi saada!

Kaupan tuotteista Gliss, VO5 ja ElVital eivät sovi minulle yhtään. Pantenen jotkut ovat OK ja satunnaiskäytöllä Fructis, mutta ei jatkuvasti.

joo,ne oli carusellissakin tuon 39e se paketti.mutta tarjous "loppui" kun sitä rupes menemään niin tiuhaan.. :laugh:

Yhteistyössä