Hyvä meikkivoide/ripsiväri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meikkivoiteena (tai "voiteena") mulla on nyt se MaxFactorin uusi mineraalijauhe-meikkivoide mitä mainostetaan. Sellainen ehkä 4 cm halkaisijaltaan ja 10 cm korkea putkilo jossa jauheosa ja harja erikseen.

Hyvä, ei kökkäänny eikä kuivemmat ihokohdat hilseile ja harvemmassakin käytössä sopiva kun säilyy 36 kk :) Siis jos et välttämättä voidemuotoista halua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meikkivoiteena (tai "voiteena") mulla on nyt se MaxFactorin uusi mineraalijauhe-meikkivoide mitä mainostetaan. Sellainen ehkä 4 cm halkaisijaltaan ja 10 cm korkea putkilo jossa jauheosa ja harja erikseen.

Hyvä, ei kökkäänny eikä kuivemmat ihokohdat hilseile ja harvemmassakin käytössä sopiva kun säilyy 36 kk :) Siis jos et välttämättä voidemuotoista halua.

Minkä hintainen tämä on suunnilleen?
Kuulostaa hyvältä,verronkin kun itsellä on kuiva iho..
Enkä meikkaa tosiaan joka päivä niin tuo säilyvyys on hyvä juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja Meikki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Minkä hintainen tämä on suunnilleen?
Kuulostaa hyvältä,verronkin kun itsellä on kuiva iho..
Enkä meikkaa tosiaan joka päivä niin tuo säilyvyys on hyvä juttu.

Varmaksi en uskalla sanoa, mutta mielikuva on että oli sittarissa tarjouksessa luokkaa 6-7 eur

Alkuperäinen kirjoittaja Meikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapas:
Mää tykkään meikkivoiteista eniten Clarinsin Truly Matte:sta. Kevyt ja öljytön. Pitkästä aikaa raaskin ostaa ja tuntuu taas että "kahta en vaihda".

Missä hinnoissa tämä pyörii=)

Öm, en ihan muista, olisko ollut 20? kieppeillä. Mutta on riittoisa jos ei ihan joka päivä tarvitse. Mulla on sekaiho ja moni muu voide vaan pahentaa asiaa.

MÄ TYKKÄÄN KÄYTÄÄ KANEBON 38 RIPSARIA,IHAN PARAS,KUN EI VALU EIKÄ VARISE EIKÄ TARVI SILMÄMEIKINPOISTO AINETTA,KUN LÄHTEE LÄMPIMÄLLÄ VEDELLÄ JA MEIKKI VOITEENA MULLA ON NYT EKAA KERTAA CINEMA SECRETS VOIDE,EI TUKI HUOKOSIA JA PEITTÄÄ HYVIN(MYYNNISSÄ KOSMETOLOGILLA)

mul on itsellä tää ja oon tykännyt, monta vuotta:
6546-Volum-Express-lift_320.jpg

Mulla on Orifalmen se kullanvärisessä hylsyssä oleva musta ripsari, ei ala silmät punoittamaan ja näytä itkeneeltä kuten 99% aiemmissa kokeiluissa. Olen tyytyväinen mutta hintaa en muista :(

t. mineraalijauhe-meikkivoidekäyttäjä

Mä ostin just Lorealin True Match mineraalipuuterin. Vaikuttaa just samanlaiselta kuin tuo Max Factorin vastaava (mm. samanlainen purkki). Tääkin on koostumukseltaan niin kuin irtopuuteri, peittää epätasaisuuksia kivasti, on kevyt ja erittäin hengittävä! Hinta oli Citymarketissa n. 18?.

Olisiko jollain laitaa kunnollista kuvaa millaista jälkeä tekee nuo mineraalimeikkivoiteet? Sanovat olevan luonnollisen näköinen pohja, onko näin? Alle voi laittaa normaalisti peitevoiteen, entä vaahtomaisen "aurinkopuuterin"? Ilmeisesti pitää ostaa jauhemaisena se aurinkopuuterikin (tykkään tehdä varjostuksia aurinkoväreillä)?

Yhteistyössä