Hyvä mieli, kaverin poika soitti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
ja kiitti lahjasta. :D Kehuikin luontevan kuuloisesti ja totesi, että oli varmaan ollut vaikea tehdä.

Mutta siis hei, 15-vuotias poika soittaa ja puhuu sanoja ja kiittää!! :o :D WAU! Kaverini on mahtava kasvattaja, jolla on upeat lapset. :D

Ai niin, rummut annoin. Olen joskus niitä täällä esitellyt ja tietenkin oletin, että kaikki maailman ihmiset osaavat lukea ajatuksiani... :D :saint:

Ja tärkeintä on se, että teini itse soitti kiittääkseen.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:
Ai niin, rummut annoin. Olen joskus niitä täällä esitellyt ja tietenkin oletin, että kaikki maailman ihmiset osaavat lukea ajatuksiani... :D :saint:

Ja tärkeintä on se, että teini itse soitti kiittääkseen.

ainiin olit se rummuntekijä :D tyhmä minä.. :P

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Olet varma ettei äiti käskeny poikaa soittamaan? :D Ei sillä, hieno tekohan tuo on ja todellakaan kaikki nuoret eivät tee mitään vastaavaa.

Sama kai se on onko äiti käskenyt, soitti kumminkin! :D Niinhän niitä hyviä tapoja opetetaan. Ei lapset aina itse hoksaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Olet varma ettei äiti käskeny poikaa soittamaan? :D Ei sillä, hieno tekohan tuo on ja todellakaan kaikki nuoret eivät tee mitään vastaavaa.

Tuota poikaa ei noin vain käsketä... verhottu vihjaus riittää, jos hän on itse samaa mieltä. ;) Oikeasti fiksu ja hyvinkasvatettu poika, monta kertaa paikannut siskonsa huomaamatta-jättämisiä.

"Voidaanks me XXXX kanssa auttaa kantamaan ostokset?" kun sisko ei hoksannut itse tarjoutua...

Ja nyt sitten siskokin soitti innostuneena ja kiitti lahjasta. Oli kuulemma soittanut tunnin rumpua yhteen menoon, eikä siksi ehtinyt aiemmin kiittää. :D

Sanoin, että tuli hyvä mieli kiitoksesta ja pyysin kertomaan äidilleen, että tämä voi olla ylpeä ihanista ja hyvinkasvatetuista lapsistaan.

kolmio.gif

ja

soikea-turkoosi.gif

Eli "kevyet", keskenkasvuisille sopivan tuntuiset.

Wau, hienot! Kävin äsken blogisi sivuilla, teetkö ihan tilaustyönä kun usaan asti rumpuja lähtenyt?

Ja tosiaan hyvin kasvatettu kaverin poika, hyvin harva 15v suostuu soittamaan kiittääkseen vaikka kuinka lahjoisi ja pakottaisi ;) Mutta kaverin lapset taisivat ihan vilpittömästi soitella ja kiittää. Nuo onkin lahjoja joita arvostaa paljon enemmän kuin seteliä kirjekuoressa...

Teen tilaustöitä- Nyt työn alla Kanadaan menevä rumpu. Sain luvan kirjoittaa työstä ja sen etenemisestä blogiini. Toisena kirjoittajana blogissa on USAssa Steven, joka päivittänee myös silloin tällöin.

Jollain tasolla on tilaus oltava, että voi toiselle rummun tehdä. Olin aivan varma, että näille kersoille rumpu on sopiva lahja.