Hyvä Mikkoset!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja no for Mikkoset:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Ihana kuva :snotty:

etumikkonen120309PP_vi.jpg

:D :D :D :D :D

Näyttää ihan natsisaksan meiningiltä..

niinpä näköjään lähes teitäkin kaikkia viedään ihan niin kuin on ajateltukin.

reaktiot suorastaan ihan kuin seuraisi käsikirjoitusta.

harkittua, nin harkittua.

ja oikeaan osuvaa.

maikkarit kiittää.

ihmetyttää vähän, että tästä ohjelmasta on noussut niin suuri kohu. JOS se ei ketään kiinnostaisi,ei siitä myöskään kukaan puhuisi.
Kyllä sitä varmasti paljon katsottaisi, jos saa jatkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja nuorikotiäiti:
ihmetyttää vähän, että tästä ohjelmasta on noussut niin suuri kohu. JOS se ei ketään kiinnostaisi,ei siitä myöskään kukaan puhuisi.
Kyllä sitä varmasti paljon katsottaisi, jos saa jatkoa.

Se on totta. Varmaan itsekin turtuneena lösähdän sohvalle päivitelemään heidän mielipiteitään, jos ja kun ohjelma jatkuu. Silti en toivo sen jatkuvan, vaan toivoisin jotakin sisällöllisempää. Jos heitä halutaan eetteriin, niin vaikka joku Mikkosten juontama ajankohatisohjelma, jossa haastattelevat yhdessä ajankohtaisia henkilöitä tms. Siinä saisi kunnolla tulta munille itse kukin.

Tiedän, että olen ihan kamala akka, mutta mä toivon, että ohjelma ei jatku ja Mikkoset ei saa rahaa, menee konkurssiin ja menettää sen ihanan talonsa. Siinä taloudellisessa puutteessa saavat sitten osoittaa seisovansa sanojensa takana... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Tiedän, että olen ihan kamala akka, mutta mä toivon, että ohjelma ei jatku ja Mikkoset ei saa rahaa, menee konkurssiin ja menettää sen ihanan talonsa. Siinä taloudellisessa puutteessa saavat sitten osoittaa seisovansa sanojensa takana... :whistle:

Aika sairasta toivoa noin pahaa kellekkään tapahtuvaksi

Alkuperäinen kirjoittaja illi:
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:

Aika sairasta toivoa noin pahaa kellekkään tapahtuvaksi

Mähän sanoin olevani kamala akka :snotty: . Mutta en vain pysty toivomaan mitään hyvää ihmisille, jotka tuomitsevat toisia, vaikka eivät tietäisi mitään esim. köyhyydestä tai muista ongelmista.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
niinpä näköjään lähes teitäkin kaikkia viedään ihan niin kuin on ajateltukin.

reaktiot suorastaan ihan kuin seuraisi käsikirjoitusta.

harkittua, nin harkittua.

ja oikeaan osuvaa.

maikkarit kiittää.

miks maikkari kiittäisi jos nelosen ohjelma saa katsojia? vai mitä tarkoitit?

"miks maikkari kiittäisi jos nelosen ohjelma saa katsojia? vai mitä tarkoitit?"

Höh. Sanoin maikkarit tarkoittaen vähän laajemmin ilmiöitä ja toimintaympäristä, bisnestä.

ts. maikkarit; vähän kuin esim. "markkinointi ja mainonta" jnpp.

Yhteistyössä