V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no for Mikkoset:
Näyttää ihan natsisaksan meiningiltä..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no for Mikkoset:
Alkuperäinen kirjoittaja nuorikotiäiti:ihmetyttää vähän, että tästä ohjelmasta on noussut niin suuri kohu. JOS se ei ketään kiinnostaisi,ei siitä myöskään kukaan puhuisi.
Kyllä sitä varmasti paljon katsottaisi, jos saa jatkoa.
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Tiedän, että olen ihan kamala akka, mutta mä toivon, että ohjelma ei jatku ja Mikkoset ei saa rahaa, menee konkurssiin ja menettää sen ihanan talonsa. Siinä taloudellisessa puutteessa saavat sitten osoittaa seisovansa sanojensa takana...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja illi:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Tiedän, että olen ihan kamala akka, mutta mä toivon, että ohjelma ei jatku ja Mikkoset ei saa rahaa, menee konkurssiin ja menettää sen ihanan talonsa. Siinä taloudellisessa puutteessa saavat sitten osoittaa seisovansa sanojensa takana...![]()
Aika sairasta toivoa noin pahaa kellekkään tapahtuvaksi
Alkuperäinen kirjoittaja normaali juttu:No mitä ihmeellistä tuossa on?? Ihan hyvin sanottu, äänestäähän pressan vaaleissa ehdokkaatkin itseään.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:niinpä näköjään lähes teitäkin kaikkia viedään ihan niin kuin on ajateltukin.
reaktiot suorastaan ihan kuin seuraisi käsikirjoitusta.
harkittua, nin harkittua.
ja oikeaan osuvaa.
maikkarit kiittää.