Hyvä pyykinpesukone?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suomalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Pyykinpesukone sanoi tänään siis itsensä irti. :kieh:
Mikä olis hyvä?

Peesailen tätä TÄYSIN! Ja innolla lueskelen vastauksia!

Lisäksi tiedustelisin, et onko Electroluxin koneet hyviä? Semmosia ku ois tarjouksessa ku kahtelin mainoksia :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja saksalaista laatua:
Meillä on AEG. Ihan yhtä hyvä kuin Miele, mutta paljon paremman näköinen ja parempi toimivuus ohjelmavalitsimessa.

Meillä ei kestänyt AEG, no käyttökin on tosin kovaa, vähintään kaksi koneellista joka ikinen päivä.

No voin vain sanoa, että tuo meidän keskihintainen suoravetoinen 7 kg:n LG on toimittanut hommansa ihan hyvin.

Aivan ihanaa oli saada 7 kg kone 4,5 kg koneen jälkeen. Tosin nyt ei koneellinen pyykkiä mahdu mihinkään kuivumaan. Rummuttaa voi vain osan pyykistä. (Lasten kuvapuserot, mun hyvät puserot ja housut&hameet sekä lakanat & pyyhkeet EI mene rumpuun.)

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
No voin vain sanoa, että tuo meidän keskihintainen suoravetoinen 7 kg:n LG on toimittanut hommansa ihan hyvin.

Aivan ihanaa oli saada 7 kg kone 4,5 kg koneen jälkeen. Tosin nyt ei koneellinen pyykkiä mahdu mihinkään kuivumaan. Rummuttaa voi vain osan pyykistä. (Lasten kuvapuserot, mun hyvät puserot ja housut&hameet sekä lakanat & pyyhkeet EI mene rumpuun.)

Miks ei lakanat ja pyyhkeet??

Meillä oli joku digitaali Miele, joka toimi ehkä viikon kerrallaan. Ei suostunu käynnistymään tai jäi junnaamaan johonkin vaiheeseen. Uutta ei saatu takuuseen ja korjaaja kävi jatkuvasti. Meni hermot ja heitettiin pihalle. Nyt on Siemens ja ollaan tyytyväisiä. Pyykit kuivaa seuraavaksi aamuksi.

Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Pyykinpesukone sanoi tänään siis itsensä irti. :kieh:
Mikä olis hyvä?

Peesailen tätä TÄYSIN! Ja innolla lueskelen vastauksia!

Lisäksi tiedustelisin, et onko Electroluxin koneet hyviä? Semmosia ku ois tarjouksessa ku kahtelin mainoksia :attn:

meillä ollut 10 vuotta ja pelaa. tosin jotain pientä siihen on joutunut vaihtamaan mutta meillä on kyllä kovassa käytössä ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
Mitähän hintaluokkaa ne sitten on?

toi hooveri maksoi 599?...

Tuo hooveri on aika kivan näköinen.

ja hemmetin hyvä.laitan pyykkärin täyteen pyykkiä ja sit kaikki sen jälkeen kuivausrumpuun niin n. tunnissa ovat kuivia =)
ja toi pyykkäri on aivan älyttömän hiljainen =)

Alkuperäinen kirjoittaja :

Siksi kun ne kuivuu saunassa ilmaiseksi. Me ei olla mitään himosaunojia, et se on yks ja sama vaikka roikkuisivat siellä viikon.
Saunaan ei kumminkaan mahdu nuo 4 pyykkitelinettä, jotka on tälläkin hetkellä täysiä ja olohuoneessa... Aika usein pesen pyykkiä illalla, niin että kone valmistuu kymmenen maissa. En viitsi sitten enää laittaa rumpua päälle.

Tulis kesä, niin sais ulos kuivamaan! Kuistilla ei mittari riitä näyttämään lämpötilaa (eli yli 50 astetta) ja kaikki kuivuu 2-3 tunnissa.

Jaa hintaa kysyttiin. Maksoi n. 600e, en muista oliko tarjous. sama tilanne meillä oli, kone hajos ja uutta piti lähteä hakemaan samana päivänä.

:D

Alkuperäinen kirjoittaja :

Siksi kun ne kuivuu saunassa ilmaiseksi. Me ei olla mitään himosaunojia, et se on yks ja sama vaikka roikkuisivat siellä viikon.
Saunaan ei kumminkaan mahdu nuo 4 pyykkitelinettä, jotka on tälläkin hetkellä täysiä ja olohuoneessa... Aika usein pesen pyykkiä illalla, niin että kone valmistuu kymmenen maissa. En viitsi sitten enää laittaa rumpua päälle.

Tulis kesä, niin sais ulos kuivamaan! Kuistilla ei mittari riitä näyttämään lämpötilaa (eli yli 50 astetta) ja kaikki kuivuu 2-3 tunnissa.

:D

mä pesen taas pyykit pikapesulla kymmenen jälkeen ja sit laitan ajastuksella kuivausrummun aikasin aamusta käynnistymään,on sit kuivat pyykit valmiina ja kaikki yösähköllä =)

Minä ostin tammikuussa tämän. Tämä malli tehty Ruotsissa ja pitäisi olla KESTÄVÄ LAATUKONE (mitä Italiassa valmistetut Upot eivät ole). Hyvin on pelittänyt nämä muutaman viikon. Ainoa miinus on se, että linko on valittavissa vain 1400/800/ei linkoa, itse ehkä kaipaisin vielä esim. 1100. Hinta noin 800 e.

http://www.upo.fi/index.cfm/fi/pyykinkasittely/pesukoneet/

Miele, Cylinda..

Meillä Siemensin kone, 3 vuotta vanha, ainaki toistaiseksi toiminu täysin moitteetta. Vähä kyllä on ollu epäilyttäviä ryminöitä nyt, kun rupeaa linkoaan.

Yhteistyössä