Hyvä ravintola Oulussa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Siiri

Vieras
Osaisiko täällä joku vinkata hyvää ravintolaa Oulussa. Aikomuksena olisi lauantaina viettää miehen kanssa pitkästä aikaa ihan kahdenkeskistä aikaa: käydä leffassa ja mennä sitte jonnekin syömään. En vain oikein tunne Oulun ravintoloita kovinkaan hyvin, ja ne muutama mitä tunnen alkaa kyllästyttää. Kertokaahan kokemuksia.
 
Kreikkalaisesta ravintolasta tykkään itse tosi paljon, myös marokkolainen oli hyvä mutta ei taida olla tällä hetkellä auki. Molemmat ovat lähellä Kelaa, kävelette jonkun matkaa Heinäpäähän päin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sokerijussista olen kuullut joskus kehuja, mutta en itseasiassa edes tiedä missä se on. Millainen paikko on kyseessä?

En ole sama joka suositteli Sokerijussia mutta se sijaitsee siinä kirjaston lähellä, sillan toisessa päässä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja millasesta ruoasta tykkäätte :
Kreikkalaisesta ravintolasta tykkään itse tosi paljon, myös marokkolainen oli hyvä mutta ei taida olla tällä hetkellä auki. Molemmat ovat lähellä Kelaa, kävelette jonkun matkaa Heinäpäähän päin.

Asumme melkein naapurissa:D Noita voisi kyllä harkita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja millasesta ruoasta tykkäätte :
Kreikkalaisesta ravintolasta tykkään itse tosi paljon, myös marokkolainen oli hyvä mutta ei taida olla tällä hetkellä auki. Molemmat ovat lähellä Kelaa, kävelette jonkun matkaa Heinäpäähän päin.

Asumme melkein naapurissa:D Noita voisi kyllä harkita.

Marokkolainen on vissiin vielä remontissa mutta kreikkalaisesta saatte kyllä huippuherkullista ruokaa ja isot annokset. Palvelu on loistavaa ja tunnelma kohdallaan. Suosittelen.

 
Matalassa, ah, niin hyvät ruoat. Myös Uleåborg mahtava ja minusta Matalaa tunnelmaltaan parempi. Kumpaakin saa vain menemään helposti yli 100 euroa / pää!!!

Mezzo ok. Amarillo karsea ketjupaikka ja toooooodella hidas palvelu. Ruoka mitäänsanomatonta. Sokerijussin YLÄKERTA hyvä ja ruoka maittavaa. Alakerrassa kuulee työntekijöiden puheet...=/ Muita ihan kivoja paikkoja: kreikkalainen, Zakuska ja Istanbul. Kohtuuhintaisia.
 
Myös välimerenravintola Olimpos on tosi hyvä paikka... pakkahuoneenkadulla torikadun ja aleksanterinkadun välissä. Asteria on kans samantyppinen paikka asemakadulla... liekkö sama pitäjä.
Sitten on tosiaan se Torrero ja sen mahtavat pihvit! Sinne kannattaa varata pöytä etukäteen.

Nälkähän tässä tulee itsellekkin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Me ollaan ehdottomasti Fransmannin ystäviä. Olimpos oli iso pettymys. Valtava rasvan haju eikä muutenkaan tunnelmallinen.

Peesi. En halua mennä syömään paikkaan, missä tärkein kriteeri on annoksen koko. Loput saa jopa ottaa mukaan kotia! Huh! Voisi mennä sitten pizzeriaan....
 
Sokerijussiin! Se on niin mahtavalla paikalla, tunnelma autenttinen & ruoka hyvää.
Myös Istanbul jäi positiivisena mieleen. Zakuska on venäläinen, ruoka ei ehkä aivan parasta, mutta onhan se käymisen arvoinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän;15920911:
Sokerijussiin! Se on niin mahtavalla paikalla, tunnelma autenttinen & ruoka hyvää.
Myös Istanbul jäi positiivisena mieleen. Zakuska on venäläinen, ruoka ei ehkä aivan parasta, mutta onhan se käymisen arvoinen.

Aikoinaan oli parhaimpia paikkoja oulussa, nykyisin ei kannata edes ajatella.
Ruoka tönkkösuolattua ja tarjoilijat höpöttää toisilleen kovaan äänen omia juttuja. Asiakas on vaan kuokkimassa ja maksu miehenä.
 
[QUOTE="mie vaan";23117408]Aikoinaan oli parhaimpia paikkoja oulussa, nykyisin ei kannata edes ajatella.
Ruoka tönkkösuolattua ja tarjoilijat höpöttää toisilleen kovaan äänen omia juttuja. Asiakas on vaan kuokkimassa ja maksu miehenä.[/QUOTE]

ja mitähän näistä kolmesta ravintolasta tässä nyt arvostelit?
 
Mie tykkään
Ravintola Toscanasta (semikallis italialainen)
Uleåborgista (menee vaan hitosti rahaa, mutta on se sen arvoista)
Sokerijussista (lähiruokaa)
Ravintola Istanbulista (ihanaa ruokaa, vähän hinnakas)
Mezzo, jos on vielä olemassa (Sama ku yllä)

Pannu on tylsä ja menee mun mielestä Rosso-kategoriaan
Älkää ihmeessä menkö mihinkään ketjupaikkaan. Yöks.
 
Ja myös Puistola on kiva paikka, kauniissa talossa. Suosittelen, tosin Matalassa on parempi palvelu. Hinnat samaa luokkaa. Puistolassa oli viimeksi aika hidasta. Mutta herkkua. :) Slurps!
 

Yhteistyössä