S
Siiri
Vieras
Osaisiko täällä joku vinkata hyvää ravintolaa Oulussa. Aikomuksena olisi lauantaina viettää miehen kanssa pitkästä aikaa ihan kahdenkeskistä aikaa: käydä leffassa ja mennä sitte jonnekin syömään. En vain oikein tunne Oulun ravintoloita kovinkaan hyvin, ja ne muutama mitä tunnen alkaa kyllästyttää. Kertokaahan kokemuksia.