P
Pumppailija ;)
Vieras
Kertokaahan mikä rintapumppu kotikäyttöön olisi hyvä? Toivon kokemukseen pohjautuvia kommentteja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja S@nttu:Mulla oli käytössä ensimmäiset 2 kk Ainun sähkökäyttöinen. Siinä on ihan järjettömän kova ääni ja imun nopeutta ei pysty säätämään. Tuntui että nänni venyy puolimetriseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja S@nttu:Jep, on mullakin siinä imutehon säädin mutta Aventissa pystyy säätämään nopeutta. Ainussa imu on aina 34 kertaa minuutissa, Aventin voi säätää tyyliin 10-60 kertaa minuutissa, mikä siltä väliltä tuntuu parhaalta.
Avent Isis!Tosi hyvä pumppu,vaikka hintava niin kannattaa maksaa.Maito alkaa herumaan tosi nopeasti ja pumppaa tehokkaasti eikä "tiputtelemalla".Helppo koota ja käyttää.
Mulla on ollut Aventin pumppu käytössä päivittäin 6 kk ja oon ollut tyytyväinen. Ainun pumppua myös kokeillut, en tykännyt yhtään. Kaverikin sai sillä jännetupintulehduksen.
Meillä oli samanlaiset kokemukset Avent Isis käsipumpusta, todella helppo ja mukava käyttää. Vinkkinä, niin saa aika halvalla esim Amazonista, noin 17 eurolla (£15) ja jos tilaa yli kahdellakymmenellä punnalla saa ilmaisen toimituksen Suomeen. Suosittelen.
Philips AVENT SCF310/20 Manual Breast Pump: Amazon.co.uk: Baby
Luin tämän viestiketjun,kun etsin rintapumppua ja minäkin luotan arviointeihinne,että tämä Avent isis-
rintapumppu on paras jasain vielä linkin,josta saan sen halvemmalla,kiitos!