Hyvä sivusto laihduttajalle? (maksuton mieluiten)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pauna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pauna

Aktiivinen jäsen
08.06.2006
8 674
0
36
Tiedän, että laihdutukselle on oma osionsa, mutta siellä tuntuu olevan aika hiljaista... Mikä siis olisi kattava ja monipuolinen sivusto mistä löytyisi esim. ruokalistavinkkejä, kalorinkulutuslaskuri yms. hyödyllisiä juttuja? Edessä pitkä taival, -25-30 kg tavoitteena...

Ja tiedän, pitää syödä vähemmän kuin kuluttaa, mutta olisi kiva löytää tueksi joku sivusto missä voisi esim. seurata omaa kehitystään ja laskea liikunnan kuluttamia kaloreita vs. ruoasta tulleita kaloreita.

[QUOTE="mes";27149150]Kiloklubi, ilmainen.[/QUOTE]

Itsellä ei ole mutta oon laihtunut kun mahdun 36 housu kokoon. Ja jaksan tehdä vatsa lihasliikeittä. Ei enää satu. Aloitin 5 viikkoa sitten... lepsuilen siitä mutta kunto ainaikin parani. Teen enää 2 kertaa viikkossa mutta jaksan vetää 3 tunnin treenin.

Lämpimästi suosittelen Kiloklubia!:wave:
Kiloklubi

Itselläni myöskin pitkä taival edessä: taakse jäänyt -8kg..vielä jäljellä 50kg:whistle:
..hitaasti hyväinen tulee:)

Yksi mikä on tosi hyvä tuolla Kiloklubilla, on se ruokapäiväkirja.
Sieltä vain aina etsii haulla sen ruoan, minkä suuhusi pistät ja saat kalorit sille päivää näkyviin.. hyvä seurailla sen päivän sallittua kalorimäärää, minkä saa käyttää.

Haulla ise olen löytänyt kaikki, mitä olen syönyt ja JOS ei löydy ja tiedät ruoka aineen kalorit, laittet jonkin muun vastaavan ruoan, jossa sama kalorimäärä - t o s i n, ne pallurat:
Kasvikset/energiat/kuidut/herkut eivät sitten välttämättä vastaa todellista sen päivän kulutusta.(pallurat muuttavat väriä - punainen, keltainen tai vihreä sen mukaan, mitä olet syönyt noista lajeista)

Tällainen esim. kasvispallura punaisen(liian vähän kasviksia sille päivää)

Mutta tärkeintä on, että pysyttelet siinä sinulle suositellussa kalorimäärässä/vrk

Onnistumisen iloa toivottelen!:wave:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä