hyvä sydän kerho .

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras vakkari:
no kun minä joskus laitoin siitä keittiönoidalle viestiä, mutta eipä tuo vastannut...

kerhojen puolella on semmonen kerho kun hyvä sydän sen kautta voi lahjoittaa pienii vaatteita ,ja myös liittyy avunsaajaksi .

no kun minä joskus laitoin siitä keittiönoidalle viestiä, mutta eipä tuo vastannut...
Olen vastannut kaikille, jotka ovat yynä sitä kysyneet. Joitain viestejä katosi palstalla tehdyn muutoksen myötä ja sille minä en voi mitään. Mainitsit asiasta kerran aikaisemmin, mutta pyynnöstäni huolimatta et laittanut uudestaan yytä.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:

kerhojen puolella on semmonen kerho kun hyvä sydän sen kautta voi lahjoittaa pienii vaatteita ,ja myös liittyy avunsaajaksi .

Hei!Saanko kysyä, että missä tuo kerhojen puoli on?Tällä sivustollako?

Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:
Tällä sivustolla. Etusivulta kun valitsee kohdan Kerhot ja laittaa hakusanaksi HYVÄ SYDÄN, niin löytyy. Salasanan hakemuksen jättämistä varten saat multa. Yhtään hakemusta en ole hylännyt eikä ketään ole tarvinnut kerhosta erottaakaan =) Nyt on varmaan ihmiset taas vähän kaappejaan siivoilleet ja lasten liian pieniä syysvaatteita saattaa olla monellakin. Joku taas niitä tarvitsisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Tällä sivustolla. Etusivulta kun valitsee kohdan Kerhot ja laittaa hakusanaksi HYVÄ SYDÄN, niin löytyy. Salasanan hakemuksen jättämistä varten saat multa. Yhtään hakemusta en ole hylännyt eikä ketään ole tarvinnut kerhosta erottaakaan =) Nyt on varmaan ihmiset taas vähän kaappejaan siivoilleet ja lasten liian pieniä syysvaatteita saattaa olla monellakin. Joku taas niitä tarvitsisi.

Jaksaisitko kertoa tuosta Hyvä sydän-kerhosta vähän?Siinä siis autetaan esim.vähävaraisia perheitä?

Jaksaisitko kertoa tuosta Hyvä sydän-kerhosta vähän?Siinä siis autetaan esim.vähävaraisia perheitä?
Vuosi sitten joku laittoi tänne palstalle aloituksen, jossa kehoitettiin ihmisiä ilahduttamaan vähävaraisten perheiden lapsia jollain pienellä lahjalla. Ketju poikikin paljon suuremman vyöryn erilaista apua niille, joilla oli taloudellinen tilanne heikko. Joulun alla varsinkin. Valitettavasti siihen ketjuun alkoi tulla myös erittäin ikäviä kirjoituksia, joten koko ketju jouduttiin sulkemaan. Perustin sitten samaa tarkoitusta varten tuon kerhon ja sen kautta toiminta on jatkunut. Kesäaika on tietysti ollut hiljaista ja aktiivisuutta tarvittaisiin taas. Kuka vaan voi tulla jäseneksi, jos haluaa, mutta ilkeilijät - jos sellaisia sinne joskus tulee - saavat kyydin kerhosta pois noidan luudalla :D Ketään ei kuitenkaan ole tarvinnut kerhosta erottaa. Sinne voi siis kertoa, mitä voisi lahjoittaa pois ja vastaavasti kertoa, mitä voisi ottaa vastaan eli mille olisi tarvetta.

Yhteistyössä