Hyvä TILA-AUTO??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CrystalBlue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Seat Alhambra.
Meillä sellanen.
Erillispenkit eli saa kaikki nopsaan vaikka pois.Tai ne mitkä haluaa pois.
Ja penkit on tilavat ja isot,aikuinen mahtuu hyvin istumaan ihan takanakin jos tarvis.

Suosittelen!
Nuo mainitsemas on pienempiä kuin Alhambra.
Taakse mahtuu esim rattaat vielä vaikka kaikki 7 penkkiä olis täys.

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Seat Alhambra.
Meillä sellanen.
Erillispenkit eli saa kaikki nopsaan vaikka pois.Tai ne mitkä haluaa pois.
Ja penkit on tilavat ja isot,aikuinen mahtuu hyvin istumaan ihan takanakin jos tarvis.

Suosittelen!
Nuo mainitsemas on pienempiä kuin Alhambra.
Taakse mahtuu esim rattaat vielä vaikka kaikki 7 penkkiä olis täys.

Peesi!
Meiltä löytyy vw sharan (joka sama kuin alhambra) . Ja toimii kesät talvet.

meillä on sama auto kun tuo Seat Alhambra, mutta Ford Galaxyna(ja sama löytyy VW Sharanina), mahtuu hyvin kolme istuin ikäistä lasta, koira ja vaunut kyytiin... 7 paikkaa, ja hakuamansa penkin/penkit saa pois. meillä on ollut käytössä 6 penkkiä, takaa yksi pois vaunu/koira tilana

Chrysler grandi on meillä ja tosi hyvä on ollut ja mahtuu lapset ja kaksostenrattaat ja mökkikamatkin vielä. Automaattia mukava ajaa, mulla päivittäisessä käytössä ja mies ajelee Volvolla.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Chrysler grandi on meillä ja tosi hyvä on ollut ja mahtuu lapset ja kaksostenrattaat ja mökkikamatkin vielä. Automaattia mukava ajaa, mulla päivittäisessä käytössä ja mies ajelee Volvolla.

No eipäs ainakaan me olla konkurssiin menty ;)

opel on ihan toimiva, meillä zafira. Mut sinuna harkitsisin sitä grand sceniciä, on isompi kuin tavallinen scenic ja mahtuu 7 ihmistä ja kaveri väittää että heidän kaksostenrattaat mahtuu mukaan vaikka kaikki penkit olisi käytössä. Itse haaveilen grand scenicistä :)

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
No voisin lisätä että täytyy myös olla edullinen jos tarvii korjata.. eikös tuo chrysler ainakin ole kalliimpi?

Mulla ei ole mitää havaintoa.. Ikinä ei olla korjaamolla käyty. Normi huollot huollatettu mut vikaa (kop kop) ei oo tullu.
Vaikka ei ole ihan uus, vm-05.

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
No voisin lisätä että täytyy myös olla edullinen jos tarvii korjata.. eikös tuo chrysler ainakin ole kalliimpi?

On huomattavasti. Meillä oli chrysler ja oltiin vararikossa bensan syönnin takia. Nyt ajelen diesel vw:llä ja rahaa jää diesel veroonkin.. ;)

meillä ollu zafira, ihan ok peli. Mutta pieni kun mikä... Nyt grand voyager ja pois en vaihda. Tykkään kovasti. Bensan kulutuksesta, kai tuo voyager vie enempi ku zafira, mutta en oo kyllä eroa sillai huomannut. Tarkoitan siis että ei ole pankkitili heilahdellut suuntaan tai toiseen... Ooppelissa oli jotain vikaa eikä senkään korjaaminen mitään superhalpaa ole. Kaikki niin suhteellista...

Yhteistyössä