Hyvä TILA-AUTO??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CrystalBlue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Tää ei ole sun listassa mut me ajellaan jo viidettä vuotta chryslerillä... Tykätään :heart:
...Ja toimii myös talvella ;)

Ja vie sairaan paljon polttoainetta. Ei ole halpaa ajelua se.

Mutta niin mukavaa. Meillä ollut 2v ja vaikea olis mitään muuta enää ottaa, kun tuohon on tottunut.

No ei noi Voyagerit kovin kalliita ole. Vievät vaan paljon polttoainetta. Meillä ollu nyt puolivotta ja ihan kiva sillä on ajaa mutta tosi ahdas! Ei sinne ''helposti'' mahdu peräpenkille turvaistuimet... ja meillä on toi lyhempi malli niin peräkontti on pieni.
Tosin mä totuin bussiin jonne mahtu omat ja vieraat et suosittelen vitoa tai volkkarin bussia.
Niin ja mahtu meillä 850 farmari Volvoonki kolme istuinta taakse. Tykkäsin siittä autosta myös.

Nuo kolme mainittua on varmaan hyviä pelejä (Sharan, Alhambra ja Galaxy ) sekä Trajet on tosi hyvä.
Jos et harmeja halua, niin Sitikkaa älä osta. En tahdo mollata ja haukkua, mutta automyyjän vaimona voin sanoa Sitikan ja Rellun olevan kaikkein eniten harmeja aiheuttavia autoja. Paljon vikoja.
Jos mahdutte, niin Opel on kans kelpo peli.

Mun mielitpiteeni siis nämä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
Chryslerillä on kalliit huollot, jakoremmi tais maksaa 1200e töineen.
Vastaavasti Opelilla 290e.

Totta, Ooppeliin suht edulliset varaosat, mutta Chrysleriin maksaa ihan älyttömästi |O

ja wv bussissa....Ku kävin ostaan viimekesänä jonku osan ja maksoin siittä kämmenenkokosesta osasta lähes 300? niin tuumasin sille miehelle et kyllä mä taas tiedän et miks aamulla nousen taas töihin. Sitä miestä vaan nauratti et juu mä tiedän kans. ja sano
''mitä isompi auto sitä kalliimmat osat''

Alkuperäinen kirjoittaja Möyrylit:
No ei noi Voyagerit kovin kalliita ole. Vievät vaan paljon polttoainetta. Meillä ollu nyt puolivotta ja ihan kiva sillä on ajaa mutta tosi ahdas! Ei sinne ''helposti'' mahdu peräpenkille turvaistuimet... ja meillä on toi lyhempi malli niin peräkontti on pieni.
Tosin mä totuin bussiin jonne mahtu omat ja vieraat et suosittelen vitoa tai volkkarin bussia.
Niin ja mahtu meillä 850 farmari Volvoonki kolme istuinta taakse. Tykkäsin siittä autosta myös.

Ehkä ei sinulle. Kyllä meillä ainakin tuo 50 000e tuntui ihan rahasummalta. Halvemmat oli 25 000e. Ehkä sitä raadon saa 9000e.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Möyrylit:

Ehkä ei sinulle. Kyllä meillä ainakin tuo 50 000e tuntui ihan rahasummalta. Halvemmat oli 25 000e. Ehkä sitä raadon saa 9000e.

meidän auto makso 5 tonnia. ja meille ihan ok. ;) eikä mikään raato ole. ja tolla ajetaan monta vuotta.
Niin ihan miten jokainen ajattelee ton kalliin ja minkä ikäsen auton haluaa. Meille ei tartte olla uus.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Zafira. Älä ainakaan Scenicciä osta, meillä on yksi ollut ja täysi susi. Zafira on paljon tilavampi ja jämäkämpi.

Olen täysin päinvastaista mieltä!!!
Meillä Grand Scenic ja on tilava. Ollaan koeajettu zafira eikä läheskään niin tilava.

Yhteistyössä