V
"vieras"
Vieras
Onko teidän mielestänne hyvä vai huono/outo vai ihan normaali asia, kun naapurin lapset (alle 10-vuotiaita) saavat kesälomalla olla ulkona vielä klo 23 jälkeenkin. Nuorin lapsi ei ole vielä kouluiässäkään. Huomasin tämän asian kerran kesällä, kun menin itse n. klo 23:30 käymään ulkona. Lapset tykkäsivät leikkiä ulkona, pelasivat pallopelejä ja hyppivät jättitrampoliinilla. Näiden naapurin lasten mukana oli myös lähistöllä asuva kaveri (samaa ikäluokkaa). Ulkona oli tosin myös kumpienkin lasten äidit (siis naapurin lasten äiti ja tämän lasten kavereiden äiti) ja he näyttivät keskustelevan lupsakkaasti, mahdollisesti söivät/joivat ulkona jotain ja samalla pitivät hieman lapsia silmällä, tämä lasten kaveri oli tullut äitinsä kanssa näille naapureille kylään.
Naapureiden mielestä tuossa ei kuulemma ole mitään outoa tai pahaa, kunhan vain lapset eivät melua yöaikaan siihen malliin, että se häiritsisi naapureita.
Onko tämä siis teidän mielestänne hyvää tai huonoa tai outoa tai normaalia?
Naapureiden mielestä tuossa ei kuulemma ole mitään outoa tai pahaa, kunhan vain lapset eivät melua yöaikaan siihen malliin, että se häiritsisi naapureita.
Onko tämä siis teidän mielestänne hyvää tai huonoa tai outoa tai normaalia?