Hyvää huomenta

Huomenta, hyvä biisi =)

Mä koitan täällä sinnikkäästi kahvin avustuksella herätä, jotta jaksaisin alkaa vetää maalia naamaan. Kasiksi pitäis ehtiä luennolle ja lapset kuskata hoitoon ennen sitä :whistle:

Mul ois kans 8-9 luento ja sitten meen ratsaille ja palaan luennoille 12.30-16.15... Ihanaa tää opiskelijan elämä :heart: Entisessä työssä oisin ollu 8-16 omassa huoneessa itkemässä... Onneks uskalsin ottaa loparit.

Mä en voi ymmärtää kun rakastan nukkumista miten joku pärjää noin vähällä... Musta tulis alta aikayksiön kirvesmurhaaja

Kyllä tässä kun vuosia on tämän asian kanssa elänyt, että ei saa vakituisesti nukuttua hyvin. Epäilen että jos olisi joku oikein kivan fyysinen harrastus, se saattaisi muuttaa hieman tuota rytmiä järkevämmäksi ennen pitkää. Eipä tässä ole tarjolla mitään miellyttävää ikävä kyllä.

Huomenta, joskaan ei niin kovin hyvää... Meillä on täs talokaupan purku meneillään, äiteen kans tuli eilen kamala riita ja se sanoi mulle asioita joita en koskaan voi antaa anteeksi ja kaks pienintä on flunssas joten oon nukkunu n.2 tuntia... No, kukaan ei oo vielä kuollu mutta kyllähän täs vielä kerkiää.

Yhteistyössä