Hyvää HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Kyllä osaa olla taas paksussa pilvessä , niin hämärää :)
Mutta kelpaa työilmaksi :D:D

Lupaa onneksi aurinkoa päiväksi .

Nyt kahvi maistuu ja puuro hautuu :p:p
Kaksi aamua tämän jälkeen kammassa ;)

• Tykkää
Reactions: Gloria
Huomenta!
Hui, kun tuntuu aikaiselta et joutuisin heräämään tähän aikaan, mutta niinhän me teen kun olen päivävuorossa :whistle: Nyt siis yövuorot menossa.

Mukavaa työpäivää sulle!

Huomenta!

Meinas käydä köpelösti ku olin vahingossa sammuttanu herätyskellon.... Mut onneks kuitenkin sit heräsin tossa vartti sitte ja pelästyin et mitä kello on.. Nyt kerkee sit kuitenki hörppiin aamukahvin ennenku lähtee töihin :) Täällä alkaa taivas rakoilla, mut on kylmää.. Inhottavaa ku ei taas tiedä laittaako pitkät housut vai caprit... Iltapäiväksi on kait kuitenkin luvattu lämmintä..

juu aina välillä on tällasia kun kahella ihmisellä joutuu tekeen! Onneks ens yö ihan normi 11 tuntinen =) kesällä valvominen on kivaa kun on valosaa läpi yön! Aurinkoisilla keleillä ei siteetn kyllä malta nukkua =)

Alkuperäinen kirjoittaja yötyöläinen;24129891:
juu aina välillä on tällasia kun kahella ihmisellä joutuu tekeen! Onneks ens yö ihan normi 11 tuntinen =) kesällä valvominen on kivaa kun on valosaa läpi yön! Aurinkoisilla keleillä ei siteetn kyllä malta nukkua =)

No ei varmasti tee mieli nukkua jos ihania kesäilmoja :D:D
Sit taitaa tulla univelkoja ?

Huomenta :)

Mä en oo moneen viikkoon kerenny näihin huomenentoivotteluihin mukaan kun tytöllä on kesärytmi :D Enkä mitenkään osaa herätä herätyskelloon.
Tänään kuitenkin neuvola tuossa 8lta, joten oli pakko herätä ajoissa :)

Huomenta.
Hellepäivinä en edes käynyt huomenia huhuilemassa täällä, kun niin ärsyttää helteistä hehkutus ja itse on tukehtua tukaluuteen.
Nyt on mun kelit ja olokin paljon virkeämpi, tosin tässä varmaankin täytyy taas muutama päivä riutua kuumuudessa.

Huomenta :)

Kahvia, porkkanalettuja, hippunen kitinää ja hetken päästä valmisaudutaan uloslähtöön :)

Eilen oli huono päivä kun oli niin paha olo, tänään on jo parempi, uni taisi auttaa..kuten yleensä :D (Oonkohan mä tulossa vanhaksi kun muutaman päivän rytmittömyys saa mut ihan sekaisin?)

Yhteistyössä