Hyvää HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heräshän se MARABOU , mä jo vähän oottelin huomen toivotuksia.

Jee , torstai .... seuraavaksi 3 vapaapäivää.

Hippasenkin töihin , 25 metrin matkan - kahvit on jo juotu.

Taas pikkusen kanssa valveilla... Tai vauva taisi nukahtaa juuri mutta ite piristyin sen verran että olen hereillä.

Jospa sitä koittais tänään jatkaa siivouksia ja muuta pientä puuhaa kotosalla... Pian se viikko on taas mennyt ku nyt jo to!!

[QUOTE="äityli";25044129]Heräshän se MARABOU , mä jo vähän oottelin huomen toivotuksia.

Jee , torstai .... seuraavaksi 3 vapaapäivää.

Hippasenkin töihin , 25 metrin matkan - kahvit on jo juotu.[/QUOTE]

Jep, hereillä ja valmiina työpäivään :)

Huomenta! Meillä meni yö ihan päin anusta, poika heräili jatkuvasti ja minä sitten virkistyin niin paljon kun annoin pojalle maitoa ja mieskin heräsi siinä samassa ja lähti töihin, että päätin herätä.

Onneksi tänään hyvääkin tapahtuu, sillä poika "täyttää" tänään 6kk :)
Ja neuvola on samalla tänään.
Neuvolan jälkeen siivousta ohjelmassa. :)

huomenta =)

virkeenä heräilin jo ennen 5,nukahdin illalla heti 8 kun taapero kävi nukkumaan ja heräsin kun mies lähti töihin.. ::) outoa olla hereillä näin aikaste aamukahvit juoneen =)

todellakin ihanaa että on jo torstai ! viikonloppuna kummitytön synttäreille herkuttelemaan !! jee :D

Huomenta..

Pikkusen alkaa ottamaan päähän..on soitellu tohtorille jos toiselle,mutta minä en pääse lääkäriin. Mulla on koskenut viikkosotalla vasenta kasvopuoliskoa,nytkään ei tahdo suutaan auki saada,kun vihlasee..

Tänään meinasin viimesenä oljenkortena koittaa josko hammaslääkäri kurkkais suuhun(vaikka se sattuukin) tai ottais rtg-kuvat,kipu on meinaan aika sanoinkuvaamaton.

Hyvä dieetti-keino tää on kun,kun juo vaan kahvia ja vettä...

Pojalla pitkästä aikaa rauhallinen yö takana - jes,joskohan hänen tautinsa alkais taantua..Eilen kävi lääkärissä,keuhkoista ritinät kuului,antibioottikuuri ja tujumpi yskänlääke..

Huomenta :)
aamu kahvetta, ipana kouluun ja siivoomaan.. viimonen "kunnollinen" siivous ennen muuttoa.
Sit jänskätään koulutuloksia kk..omasta mielestä haastattelu meni ainakin hyvin

Huomenta! Iltapäivällä katsomaan asuntoa josko pääsis sinne muuttamaan ja vois tää ero pikkuhiljaa mennä eteenpäin.... Saa nähä miten mies repii pelipöksynsä. Ja mikä vääntö muksuista tulee. huoh. Mutta kuitenkin aika positiivisella mielellä :)

Huomenta pohjoisesta, ja plussan puolella vaan mennään. Ei näytä talvee tekevän. Mutta miulla on uusi poikatukka, kah se saa uuden värin niin jeee!! Jos huomen illalla värjäis, liilanmustaksi. Tänään ohjelmassa perunarieskan leivontaa ja eikhään met uloski mennä ellei sada vettä. Toivoa torstaihin kaikille! :D

Huomenta. Ihanaa torstai :) Meillä juhlitaan isänpäivää vasta huomenna joten menispä tää päivä nopeesti. Ja varmaan meneekin. Tänään käydään kelassa ja keskustassa syömässä ja sitten mennään kerhoilemaan :) Poika on todella pirteä, kun ei herännyt kertaakaan yöllä, äiti vaan valvoi koko muun perheen puolesta, joten jos tästä päivästä silmät ristissä selviäis.

Huomenta vaan Marabou!

Aamuiset viestisi ovat minusta aina yhtä ihanan positiviisia ja minua voimauttavia. Tänään tulossa lapsia synttäreille. Vähän jänskättää, kun kukaan ei ole ilmoittanut allergioista... :D Anteeksi, mutta vähän pistää naurattamaan. Olen pulassa, jos joku on superallergikko tai allerginen kotimaisille viljoille.

Eli luvassa siivoamista, koulutehtäviä, leipomista ja hiukan palstailua. :D

Yhteistyössä