Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eihän tuo edes käy mitenkään järkeen, koska akateemisuus (jota monet nuoret harjoittavat), edellyttää syvällistä kiinnostusta tietoon ja kykyä käsitellä sitä...
Toki yhteensopivuus ja kypsyys on paljon muutakin, mutta tuossa nostettiin esille juuri tuo, että ei olisi kiinnostunut syvällisestä yhteydestä.

Ja toisaalta henkinen yhteys muodostuu muistakin asioista, kuin vain onko toinen "kypsä". Eri persoonallisuuspiirteet ja niiden toisiaan täydentävä vaikutus. Nuoret aivot voivat myös täydentää vanhoja aivoja nuoruudella 🧐⚗️🧪🥼 😁 tai toisinpäin.

Tai henkisesti nuorekas vanhempi ihminen voi täydentää ikäloppua nuorta ihmistä. 😭

Ei kaikessa tarvitse olla samalla tasolla.

Tai siis tietenkään akateemisuus ei tarkoita suoraan kiinnostusta syvään yhteyteen. Monilla ei ole sitä. Mutta yleisesti olemassaoleva kyky ajatella syvällisesti ainakin tietyissä raameissa ja kiinnostus tietoon... Kai.

Kuopan kaivaminen taas menossa.

Painoni on pysynyt
lukiotyttömitoissa.

Olen tästä asiasta
tyytyväinen. Ajatella -
jos olisin kerryttänyt
painoani 20-30 kg >
Savossa herkkuja
lohtusyöden tai
sidukkaa lipittäen.
En ole. En ole
aloittanut tupakointia
tai muita vastaavia
huonoja tapoja.

On vanha sanonta:
10 kiloa per 10 vuotta.
Aineenvaihdunta
ja elintoiminnot
hidastuvat.
Tarkoittaa: moni
50 mama on 30 kg
kookkaampi kuin
abiturienttivuonnaan.

Eli aika hyvä suoritus
siltä osin. Hy @t_all.
(⁠づ⁠ ̄⁠ ⁠³⁠ ̄⁠)⁠づ⁠。⁠☆

°°E
Hienoo E, nostan hattua. Miehenä tykkään tuollaisista tyttömäisistä aikuisista naisista. Kasvotkin säilyy kauniimpina ilman liikakiloja. Kuulut harvaan joukkoon, yleensä niitä kiloja tulee naisille(kin). Itsekin hoikka edelleen.

Musertavaa millaisia oletuksia ihmisillä on nuorista ihmisistä. Usko ihmiskuntaan taas koetuksella, kun tällaista näkee. Olen näiden ihmisten mittarilla "nuori". Itse olin huomattavasti syvällinen pohtija ja tiedonjanoinen jo hyvin varhain, ja siksi minusta oli myös kiinnostuneet itseäni paljon vanhemmatkin tuolloin kun miehistä olin kiinnostunut. Tunnetasolla on ollut kehitettävää ja ajatusmaailmassa on tapahtunut muutoksia, mutta oletus, että nuori ihminen ei kykene syvälliseen pohdintaan tai halua aidosti syvällistä yhteyttä toisen kanssa on täysin virheellinen.

Mutta varmaan vähemmistö taas äänessä...
https://keskustelu.kaksplus.fi/thre...t-ja-rakastuivat-hmmmm-thinking-face.2700003/
😱

Lueskelen noita vauvan juttuja. Itse olin kiinnostunut aivan törkeän vanhoista, ihan törkeän nuorena. Julkkiksia. Mitään ei tapahtunut. Sekä myös nuoremmista ja ikäisistäni. En tiedä kuinka yleistä tuo on, että niin nuorena kiinnostuu niin vanhoista ihmisistä. Onko se jokin häiriö? Nyt kun mietin, sitä on ollut melkein aina elämäni aikana. Jo silloin, kun en osannut edes määritellä sitä.

.
Moi. Piste.
Vaikka otsikkoon
ei laiteta pistettä..
ミ⁠\⁠(⁠≧⁠ロ⁠≦⁠\⁠)
.
Juuri
jokin aika sitten
läpikävin artikkeleita /
tutkimuksia, joiden
mukaan älymme on
ylimmässä