Hyvää Itsenäisyyspäivän aamua !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Täältä lumisateen seasta Huomenia toivottelen jokaiselle !!
Kyllä on tullut lunta yön aikana, ja lisää sataa ja paljon . :)

Ihanaa kun on luminen talvi !!! :xmas:

Maistuuko aamukahvi muillekin ? :p

Huomenta! Olisi ollut kiva nukkua pitkään kun on vapaa mutta piti herätä puol viisi viemään äiti kentälle. : / No, onneksi saa nyt sitten heräillä itse rauhassa ja juoda aamukahvit häiriöttä. :)

Huomenta ja hyvää itsenäisyyspäivää =)

Voi kun meilläkin satais lunta... no pitää tyytyä tuohon mitä on - tänään jokatapauksessa hiihtämään! (Mä en niin välitä, mutta likka tykkää ;))

Kahta kynttilää poltettaan ikkunalla klo 18-20 :)

Huomenta ja hyvää Itsenäisyyspäivää!
Kovat yskänpuuskat herättivät jo pari tuntia sitten, eikä lääkityksen jälkeen enää uni tullutkaan. Aamupala syöty, toinen kahvimukillinen menossa, kohta suihkuun ja lähtö kohti sankarihautoja naapurikunnassa.

Huomenta! Kyllä maistuu kahvi.
Tänä aamuna ois ollu miun vuoro nukkua kuulemma pidempään mut en osannu enää jäähä mötkyilemään ku kerta olin heränny, eikä nyt niin hirmu kauheasti nukuttanutkaan.

Hyvää itsenäisyyspäivää vaan kaikille!

Aamukahvi juotu ja aamupala syöty. VÄhän pitäis siivoilla ja käydä hakemassa joulukoristelaatikko kellarista, jos vähän valoja laittelis. Yhdet jo lastenhuoneen ikkunaan eilen virittelin mutta mies repi ne alas kun avasi tuuletusikkunan >:(

Hyvää itteppäisyyspäivää kaikille! :D

kynttilöitä ei pystytä polttaan täällä,kun mennään silloin katsomaan ilotulitusta :) mutta ehkä sen jälkeen.. kahvi maistuis,mut lopettanut sen 2 vuotta sitten niin ei viitsi aloittaa..:)

Hyvää Huomenta!!! :heart:
Kahvi maistuu tänään astetta paremmalle kuin ennen :) Ihanaa lunta ja itsenäisyyspäiväkin, tuntematon sotilas sieltä alkaa klo 13.00 ja muutaman vuoden tauon pitäneenä aion kattoo :)

muoks. Oi ja se on vielä se alkuperäinen :) <3

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä