Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitos samoin!
Meidän juhannusrauha tais mennä just, kun mies näyttää ostaneen piknikille leijan. Muksu on hinkunut sitä jotakuinkin joulusta saakka. Taitaa revetä koko tenava, kun päästään rannalle.
Mä kuulen jo mielessäni jatkuvat huudot, että juokse äiti vielä vähän, juokse juokse... Että jei. :kieh:
=) Kivalta tuo muuten kuulostaa, pistät kuule miehes juoksemaan sen leijan kanssa.![]()
Joo, kivaa siitä tulee. Mä olen luvannu juosta, mulla tää painonpudotus käynnissä ja kaikki liikunta on vaan kotiin päin.
Mies voi huudella ohjeita. On hyvä siinä. :stick:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;26526980:
Sinä! Hyvää jussia piiloutuja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;26526993:No minäMissäs miä nyt olen ollut piilossa?
koskaan ei sua näe, missään, ihan hissukseen olet jossain kolosessa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;26527008:Teen töitä, lenkkeilen ja nukun, siinä on miun elämä nykyäänTalvella sitten joutaa notkumaan täällä taas..
Etkös sää ole talviunilla sitten?
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;26527037:No tällä univelalla mitä nyt kerään niin luultavasti olen![]()
mieki oon juhannusleskenäHyvää juhannusta kaikille!
Me ollaan erossa miehen kaa pari päivää kun se lähti kolmen kaljasalkun, siiderin yms. kanssa mökille kaveriporukan kaa. Mulle jäi kotiin räkätautinen uhmis ja liikaa itkevä vauva.Ainakin mulla on pitsaa ja kokista.
No eiköhän tuota voi toivotella jo tänäänkin. =)
Jos haluat, voin toki huomennakin toivottaa hyvää juhannusta siulle.