Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;22725519:se oli eilen.
no niimpäs olikin,mie jo vähän innostuin...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;22725572:jesjesjes, mä en oo ainut joka on päivistä sekasin lol
kaveri vaan huomautti että tänää on jo 22päivä että oon taas pikkusen myöhässä..
Mä olen käynyt samanmoista keskustelua omassa päässäni. Jotenkin ihan kuuppa jumissa, ollut jo pidemän aikaan. Ehkä tää tästä, tai sitten ei.:xmas:Ite eilen ihan umpiväsyneenä kävin miehen kanssa tällaista hienoa keskustelua.
- Huomenna ku syödään ja avataan lahjat... Ei ku hetko, ei huomenna ole aatto.Mitä mie oikein sekoilin..? Ja mihin mie jäin? Ai niin siis huomenna sitten vois... Ei ku ei se aatto ole huomenna vieläkään! Niin siis tänään vois... Ei ku helevetti...
Pää ihan jumissa ja päivät sekasi.
Mä olen käynyt samanmoista keskustelua omassa päässäni. Jotenkin ihan kuuppa jumissa, ollut jo pidemän aikaan. Ehkä tää tästä, tai sitten ei.:xmas:
Varmaan helpottaa joulun jälkeen.Eilen jouluruokaostoksilla kattelin vähän muutakin ruokaa. Leivänpäällisleikkeleitä katsoessa mietin, että onko nauta porsasta... En siis halunnut possua noille ostaa, kun kinkussa sitä on riittävästi. Eilinen oli muutenkin jumipäivä. Kirjoitin jotain ja aloin kesken kirjoituksen miettiä, kirjoitinko g:n oikein. Piti mieheltä kysyä ja sekin meni ihan sekaisin, että miten se kirjoitetaan.
Kaksi lahopäätä täällä yrittää saada joulua kasaan. x)
Ihana, sä pelastit mun päiväni.
Että tuota sattuu nuoremillekin.
Kun mulla sattuu just tuollaisa ajatusjumeja. Enhän mätoki enää mikään nuori tytönhuitukka ole (37v) joten liekö tää on alkavaa (tai pitkälle edennyttä) dementiaa.
:saint:
Mie pistän stressin ja raskauden ja neljän lapsen piikkiin näin 29-vuotiaana.:hug: En ainakaan tainnut olla silloin raskaana.
:hug: Pakko halata, niin hyvälle mielelle tulin tuosta.![]()
Voi jessus, tuli todistettua aivosumu. Mä lainasin vaikka piti lihavoida. Ja vielä ihan eri kohtakin.Meni ohi että pläjähti, mutta ei mitään uutta siinä.Ai kamala, onkohan mulla oikeasti joku aivovaurio tullu lasten myötä.
![]()
Voi jessus, tuli todistettua aivosumu. Mä lainasin vaikka piti lihavoida. Ja vielä ihan eri kohtakin.Siis tulin hyvälle mielelle siitä kun kiittelit kullonpalautuskonetta.
![]()
Ja taas mokailen, multa tuo näköjään onnistuu.Kullonpalautuskonettapa tosiaan. Pitäähän niitä kiittää ja vieläpä niin, että takana olevatkin varmasti kuulevat. :snotty:![]()